استودیو Santa Monica سونی برای یک عنوان نامشخص نویسنده استخدام می‌کند

God of War سانتا مونیکا Santa Monica

استودیو Santa Monica سونی از زمان اولین بازی منتشر شده در سال 2004 تاکنون عمدتا به عنوان توسعه‌دهنده God of War شناخته شده است. این مورد با God of War 2018 تقویت شد که مورد تحسین منتقدان و فروش بزرگ این شرکت قرار گرفت. دنباله این بازی، Raganork ، اعلام شده است. که امسال خواهد آمد (اگرچه در این مرحله بعید به نظر می‌رسد)، اما این تنها چیزی نیست که شرکت در حال کار بر روی آن است. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

استودیو Santa Monica در توییتر رسمی خود لیستی را برای مشاغل در یک پروژه جدید اعلام نشده قرار داده است. در واقع این اولین بار نیست که می‌شنویم آن‌ها روی چیز دیگری کار می‌کنند. زیرا در ابتدای سال آن‌ها همچنین برای یک بخش هنری استخدام می‌کردند. مشخص نیست که آیا این لیست‌های شغلی مربوط به یک پروژه هستند یا خیر، اما به نظر می‌رسد احتمالاً اینکه این شرکت در کنار Raganork روی چند بازی کوچکتر کار کند، وجود دارد.

اینکه این یک IP جدید است یا یک اسپین آف خدای جنگ، هنوز نامشخص است. تجزیه و تحلیل اینکه چقدر یک پروژه طول می‌کشد بدون دانستن دامنه آن و ماهیت ساخت بازی دشوار است. بنابراین باید بیشتر منتظر بمانیم تا از این پروژه‌ اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها