توسعه دهنده Marvel’s Avenger در مورد تغییرات سیستم XP توضیح می‌دهد

Marvels-Avengers

تصور می‌کنم ماجرای Marvel’s Avenger چیزی نیست که افراد درگیر می‌خواستند برایشان تعریف شود. بازی راه اندازی شد و به نظر می‌رسید که به اندازه کافی خوب عمل می‌کند. اما همچنین عملکرد مطلوبی را که انتظار می‌رفت کمرنگ کرده و برای حفظ یک بازیکن ثابت نگه داشته است. سخت است که ببینیم بازی از اینجا چقدر می‌تواند کار کند. اما پشتیبانی همچنان برنامه ریزی شده است. عملیات Hawkeye و نسخه‌های بعدی بازی برای اواخر ماه جاری برنامه ریزی شده است. اما حتی در کنار آن بحث و جدال عجیب‌تری نیز بوجود می‌آید. اکنون توسعه دهندگان در تلاشند تا کمی توضیح دهند. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

در یک خبر عجیب و غریب ، اعلام شد که همراه با پشتیبانی آینده ، در سیستم XP و سیستم ارتقا نیز تغییراتی اعمال خواهد شد. و در نتیجه ارتقا کاراکترها کندتر خواهد شد. همانطور که می‌توانید تصور کنید، با استقبال خوبی روبرو نشده است. استودیو Crystal Dynamics به حساب خود در Reddit رسمی رفت و سعی کرد چیزهایی را درباره کارهایی که انجام می‌دهند توضیح دهد. در اینجا چیزهای زیادی وجود دارد، اما نکته اصلی این است که آن‌ها گفتند یکی از مواردی که با آن روبرو شده این است که بازیکنان خیلی سریع سطح و قدرت جدیدی را بدست می‌آورند، و آن‌ها فرصتی برای احساس واقعی بودن پیدا نکرده‌اند.

مشکلی که ما می‌دیدیم و شنیدیم این بود که شما بلافاصله قبل از شروع ماموریت بعدی خود و کسب چند سطح بعدی، امتیازات بیشتری نسبت به زمان بررسی، درخواست و سایر موارد کسب خواهید کرد. امیدوارم موضوع را در اینجا ببینید.

در بازی Marvel’s Avenger ما می‌خواهیم بازیکنان به سطح بالاتری برسند، در واقع ، ما واقعاً می‌خواهیم كه افراد بیشتری را بالاتر از سطح قهرمانان ببینیم، زیرا بازی در لیست کامل انتقام جویان سرگرم کننده‌ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. اما ما نمی‌خواهیم تجربه سطح بندی بیش از حد طاقت فرسا باشید و یا کاوش در دریافت هر مهارت را کاهش دهید.

بنابراین ما منحنی‌های سطح بالاتر را هموارتر کردیم تا بتوانید آن را انجام دهید. در سرعت دستیابی به XP (تنوع سطح ، انتخاب مأموریت و غیره …) تنوع بسیار زیادی وجود دارد. اما هدف از تنظیم نهایی ما این بود که 3-5 ساعت برای رسیدن به حداکثر سطح در کل اضافه کنیم. این به معنی ارتقا در یک مکان ثابت حدود هر 2-4 مأموریت در انتهای قدرت است. ما این را راهی برای دستیابی به سطح بالاتر و زمان بیشتری برای تعامل و لذت بردن از هر دریافت مهارت می‌دانیم. ما همچنین بازی را طوری تنظیم کردیم که تساوی زودهنگام را کمی سریعتر انجام دهیم. در هنگام شروع بازی به بازیکنان امتیاز بیشتری در برابر دشمنان بدهیم. و امیدوارم که آن‌ها سریعتر احساس ابر قهرمانانه‌ای را داشته باشند.

بازی Marvel’s Avenger اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و گوگل استدیا در دسترس است. نسخه های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری اس/ایکس از 18 مارس (28 اسفند) راه اندازی می‌شوند. و همراه با آن‌ها Operation Hawkeye و تغییرات سیستم XP ارائه می‌شود.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها