تصاویر جدیدی از بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade منتشر شد

Final Fantasy 7 Remake

به گزارش ساویس‌گیم، در حالی که در انتظار عرضه بازی Final Fantasy 7 Remake Part 2 هستیم. ما هنوز بازی اول را کاملاً تمام نکرده‌ایم. Final Fantasy 7 Remake Intergrade که به تازگی معرفی شده با پیشرفت‌های بصری و یک اپیزود کاملا جدید به پلی‌استیشن 5 می‌آید. اکنون نیز دسته‌ای از عکس‌های جدید را داریم، از جمله تعدادی از آن محتوای جدید که قرار است ببینیم.

تصاویر جدید، که از طریق توییتر رسمی FF7 Square Enix به اشتراک گذاشته شده است. نسخه Intergrade بازی را به نمایش می‌گذارد. انتشار vanilla در حال حاضر از نظر بصری بسیار قدرتمند بود. اما برخی از جلوه‌های بصری جدید را می‌توان در اینجا مشاهده کرد. مانند جلوه‌های مه افزایش یافته و برخی از نورهای بهتر در این تصاویر نمایان است. یک تصویر حتی آنچه را که به نظر می‌رسد تنظیمات بازی باشد نشان می‌دهد. برجسته‌ترین نکته، احتمالاً تصاویر جدیدترین اپیزود است که Yuffie را معرفی می‌کند. shinobi جوان که پس از بخش Midgar در Final Fantasy 7 بود و یکی از دو عضو اختیاری آن بازی بود.

بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade قرار است در تاریخ 10 ژوئن مصادف با 20 خرداد در پلی‌استیشن 5 منتشر شود. نسخه نهایی Final Fantasy 7 Remake هم اکنون در پلی‌استیشن 4 در دسترس است و در حال حاضر برای مشترکان PS Plus رایگان است.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها