توضیحاتی پیرامون محتواهای جذاب و رایگان Dirt 5 در به‌روزرسانی جدید

Dirt 5

به گزارش ساویس‌گیم، بازی تحسين‌شده‌ی Dirt 5 محتواهای جذاب و جدیدی دریافت کرده است. برخی از آن‌ها رایگان و برای برخی دیگر باید دست به جیب شوید. Codemasters که حال بخشی از EA شده است حسابی برای بازی پرچمدار خود سنگ تمام گذاشته است. در ادامه به محتواهای جدید که به بازی اضافه شده‌اند خواهیم پرداخت.

این بازی مسابقه‌ای خارج جاده‌ی جذاب ماشین‌های فوق‌العاده‌ای را در بر دارد. بازيکنان باید انواع و اقسام مسیرها و مسابقات را در Dirt 5 پشت سر بگذارند. از مسابقات رالی گرفته تا غوطه‌وری در گل و لای با ماشین‌های باگی(buggies). کدمسترز مکان‌های جذابی را هم در این بازی گنجانده است. از ایتالیا گرفته تا چین. بخش بزرگی از بازی به ماشین‌های پرتعداد آن اختصاص دارد و این تعداد بیشتر هم می‌شود.

چهار ماشین جدید تحت عنوان Energy Content Pack به Dirt 5 اضافه شده‌اند. Chevrolet Silverado 1500 و GMC Sierra Pre-Runner مخصوص عاشقان قدرت. Alpine A110 Sports X و Porsche Taycan Turbo S برای عاشقان سرعت. درست است که پورشه‌ای که معرفی شده یک بازی برقی است، اما قدرت و چالاکی خوبی در جاده‌های مختلف از خود نشان می‌دهد.

تمام این چهار ماشین قابل استفاده در حالت‌های مختلف Dirt 5 می‌باشند. از جمله بخش محبوب Career. سوای 25 رویداد جدید در بازی، Codemasters یک به‌روزرسانی رایگان نیز برای همه‌ی بازیکنان ارائه کرده است. The Junkyard Playground به شما اجازه‌ی ساخت مسیرهای مسابقه‌ی مختلف و اشتراک‌گذاری آن‌ها با دیگر بازيکنان را می‌دهد.

dirt 5

این اضافات جدید فوق‌العاده هستند و فقط یک نقطه ضعف دارند. آن هم این است که چهار ماشین معرفی شده در Energy Content Pack برای همه رایگان نیستند. فقط افرادی که نسخه‌ی Amplified Edition یا Year One upgrade را خریده‌اند، می‌توانند از این ماشین‌ها به رايگان بهره ببرند. این نکته شامل آن 25 رویداد جدید نیز می‌شود. سایر افراد برای بهره‌گیری از این امکانات باید دست به جیب شوند.

بازی Dirt 5 برای پلتفرم‌های PC, PS4, PS5, Stadia, Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

خب همراهان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها