مقایسه‌ی گرافیکی بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD

The Legend of Zelda: Skyward Sword HD

به گزارش ساویس‌گیم، پس از معرفی این بازی در شب گذشته یک مقایسه‌ی گرافیکی از نسخه‌ی wii و نینتندو سوئیچ ارائه شد. شما می‌توانید تفاوت گرافیکی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD را در این ویدئو مشاهده کنید.

بازی مذکور پیش از این در سال 2011 برای کنسول نینتندو wii عرضه شده بود. این بازی در آن زمان محدود به نرخ فریم 30 و وضوح تصویر 480p بود. با این‌که امکان تجربه‌ی این بازی در کنسول wii u از طریق شبیه‌ساز وجود داشت، اما بازيکنان ناچار بودند با همان کیفیت تصویر به تجربه‌ی آن بپردازند. چرا که wii u عناوین شبیه‌سازی شده را upscale نمی‌کرد.

خوشبختانه با عرضه شدن Skyward Sword HD کاربران نینتندو سوئیچ می‌توانند این بازی را در کیفیت HD و نرخ فریم 60 تجربه کنند. خب حال سؤال اینجاست که تفاوت این نسخه‌ی HD با نسخه‌ی اصلی چه مقدار است؟ به نظر که فوق‌العاده است. البته بهتر است خودتان ویدئوی مقایسه‌ای را در پائین نظاره کنید.

بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD قرار است در تاریخ 25 تیرماه برای نینتندو سوئیچ عرضه شود.

نظر شما چیست همراهان؟ از طرفداران مجموعه‌ی افسانه‌ی زلدا هستید؟ برای تجربه‌ی این بازی مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها