مایکروسافت از عناوین جدید خود برای Xbox Game Pass رونمایی کرد

xbox game pass ایکس باکس گیم پس

مایکروسافت از عناوین جدید خود برای Xbox Game Pass برای رایانه‌های شخصی‌، کنسول و cloud ارائه می‌شود، رونمایی کرد. در ساویس‌گیم بخوانید. در تاریخ 18 فوریه (30 بهمن)، Pillars of Eternity 2: Deadfire – Ultimate Edition ، که شامل بازی پایه و تمام DLC های آن است. بر روی کنسول و سرویس cloud در دسترس خواهد بود. Code Vein برای رایانه‌های شخصی و Wreckfest برای هر سه سیستم عامل در یک روز منتشر می‌شود.

بازی Arcade classic Killer Queen Black در تاریخ 23 فوریه برای کنسول‌ها و سرویس  در دسترس قرار می گیرد.بازی پرطرفدار DiRT 5 نیز در تاریخ 25 فوریه همراه با عنوان اکتشاف فضایی Elite Dangerous for consoles در هر سه سیستم عامل ارائه خواهد شد. Superhot: Mind Control Delete از تاریخ 25 فوریه برای مشترکین رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.

سرویس Xbox Game Pass عناوینی مانند Final Fantasy 12: The Zodiac Age ، The Falconeer ، Project Winter و Wolfenstein: Youngblood را تاکنون در ماه فوریه ارائه کرده است. باید جالب باشد که ببینید آیا عناوین دیگری در چند روز باقیمانده ماه اضافه می‌شوند یا خیر. منتظر جزئیات بیشتر در هفته‌های آینده از ساویس‌گیم باشید.

xbox game pass

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها