توسعه دهنده بازی Metro Exodus : مشکلی با فرکانس متغییر PS5 وجود ندارد

Metro Exodus

به گزارش ساویس‌گیم، این یک روز بزرگ برای طرفداران فرانچایز Metro بود. جدیدترین ورود سری، Metro Exodus، اعلام شد که نسخه بهینه شده و ارتقا یافته‌ای برای رایانه‌های شخصی را با بسیاری از ویژگی‌های فنی جدید دریافت می‌کند. در حالی که جزئیات پورت بازی برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری اس/ایکس نیز به اشتراک گذاشته شده است. صحبت از نسخه پلی‌استیشن 5 به میان آمده است. به نظر می‌رسد توسعه دهنده بازی، استودیو 4A Games ، به خوبی با سخت افزار جدید سونی سازگار شده است.

در مصاحبه با Wccftech، از مدیر فنی این استودیو در مورد فرکانس متغیر این کنسول نسل جدید سوال شد. وی اظهار داشت که حداقل برای آنها هیچ مشکل جدی ایجاد نکرده است. او به جزئیات خاصی نپرداخت، اما گفت که تیم تا حد زیادی با این شرایط سازگار شده است. و به نظر نمی‌رسد مشکلی باشد در برابر یک روش فرکانس ثابت‌تر مانند مایکروسافت با کنسول‌های سری ایکس‌باکس، مقایسه آن با چیزهایی که آن‌ها  قبل از این باید مدت‌ها به خاطر رایانه‌های شخصی در ذهن داشته باشیم.

وی گفت: من با این موضوع مشکلی ندارم. هر بار کاری از نظر ماهیت متغیر اس، اعم از رندر یا شبیه سازی گیم پلی. این فقط متغیر دیگری است که ما قبلاً با آن سازگار بودیم. اتفاقاً، ما دهه‌هاست که با این موضوع در رایانه دست و پنجه نرم می‌کنیم.

بازی Metro Exodus هم اکنون در پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه در دسترس است. نسخه Enhanced در رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری اس/ایکس در سال 2021 ارائه می‌شود.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها