ظاهراً نام بازی Rainbow Six Quarantine تغییر پیدا کرده است

Rainbow Six Quarantine

با توجه به این واقعیت که ما درگیر یک بیماری همه گیر هستیم. و مردم در سراسر جهان برای واژه قرنطینه به اندازه کافی نگرانی دارند. جای تعجب نیست که یوبیسافت در حال تغییر نام تیرانداز تاکتیکی آینده Rainbow Six Quarantine قبل از انتشار آن است. مطمئناً همین چیزی بود که آن‌ها چندی پیش پیشنهاد داده بودند. و اکنون به نظر می‌رسد که آن‌ها قبلاً نام جدیدی را برای این بازی در نظر گرفته‌اند.

همانطور که توسط MP1st مشاهده شده است، یک به روزرسانی برای بازی در سرورهای PSN بارگذاری شده است. که به وضوح تغییراتی را در نام بازی مشاهده می‌کنیم. نام جدید بازی Rainbow Six Quarantine از این پس Rainbow Six Parasite است. به نظر می‌رسد تصاویری که صفحه بوت بازی و جزئیات بازی از راه دور از طریق PS Vita را نشان می‌دهد نیز بارگذاری شده‌اند که هر دو نام جدید بازی را به وضوح نشان می‌دهند.  و همچنین به نظر می‌رسد که یوبیسافت قصد دارد یک طرح رنگی جدید شبیه به طرح رنگی سایبرپانک به نام “Cyberpunk yellow” برای بازی ارائه دهد.

یوبیسافت اخیراً گفته است که آن‌ها هنوز در حال برنامه ریزی برای انتشار بازی قبل از پایان ماه سپتامبر سال جاری هستند و اگر اینگونه باشد، رونمایی دوباره با نام جدید آن دور از دسترس نخواهد بود. در هر صورت، برای پیگیری اخبار این بازی و سایر بازی‌ها با ساویس‌گیم همراه باشید.

Rainbow Six Parasite

Rainbow Six Parasite 02

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها