عرضه بازی استراتژیکی King’s Bounty 2 به تاخیر افتاد

Kings Bounty 2

به گزارش ساویس‌گیم، عرضه عنوان تاکتیکی نقش‌آفرینی King’s Bounty 2 با تأخیر روبرو شده است. در ابتدا قرار بود در ماه مارس منتشر شود. اما اکنون طبق تاریخ جدید اعلام شده قرار است در 24 آگوست مصادف با 2 شهریور 1400 عرضه شود. توسعه دهنده بازی استودیو 1C Entertainment این اتفاق را در رویداد Epic Games Store Spring Showcase نشان داد و خاطرنشان کرد که محتوا “کامل و قابل بازی” است.

با این حال ، همانطور که تهیه کننده بازی King’s Bounty 2  دنیس مالتزف خاطرنشان کرد،”ما برای اتمام تست بازی، اصلاح و رفع مشکلات به زمان بیشتری نیاز داریم. تاریخ بازنگری اصلاح شده با جهان باز بلند پروازانه ، روایت پیچیده و مکانیک‌های تاکتیکی و نقش‌آفرینی مبتنی بر چرخش، به ما وقت بیشتری برای بررسی می‌دهد. که برای چنین پروژه مهمی بسیار مورد نیاز است. ” با توجه به مقیاس بازی، قابل درک است که به زمان بیشتری نیاز است.

بازی King’s Bounty 2 به عنوان دنباله ای از بازی King’s Bounty اصلی ، که به دلیل الهام بخشیدن به سری Heroes of Might و Magic شناخته می‌شود. در دنیای Antara قرار دارد و یکی از سه قهرمان را برای مبارزه با Blight ارائه می‌دهد. هر یک از داستان‌ها و فعالیت‌های منحصر به فرد خود را در سراسر قلمرو دارند. که تلاش‌های خود را انجام می‌دهند و به نبردهای  خود مشغولند. در طول مسیر، انتخاب‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند داستان بازی را تحت تأثیر قرار دهد.

یکی از بزرگترین تغییرات در نبرد وجود محیط واقع بینانه‌تر است. با استفاده از موانع و ارتفاع، بازیکنان مزایای مختلفی نسبت به دشمن خود بدست می‌آورند و در عین حال مجبور به مقابله با هرگونه مانع هستند.

بازی King’s Bounty 2 برای ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ماه‌های آینده با ساویس‌گیم همراه باشید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها