Crash Bandicoot 4: It’s About Time برای کنسول‌های نسل جدید عرضه می‌شود

Crash Bandicoot 4

استودیو‌های Toys for Bob و Activision اعلام کرده‌اند که بازی محبوب و پرطرفدار Crash Bandicoot 4: It’s About Time در 12 مارس مصادف با 22 اسفند برای کنسول‌های نسل جدید پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری اس/ایکس و همچنین نینتندو سوئیچ منتشر شود. اواخر امسال نیز از طریق Battle.net برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در حالی که قیمت نسخه‌های فعلی 59.99 دلار است، نسخه‌های سوئیچ و رایانه‌های شخصی با قیمت 39.99 دلار به فروش می‌رسند. تریلر تازه منتشر شده از این عنوان را در انتهای این مطلب از ساویس‌گیم تماشا کنید.

خبر خوب این است که بازیکنانی که نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی Crash Bandicoot 4 خریداری کرده‌اند. می‌توانند با صرفه جویی در داده‌ها و انتقال داده‌ها، به صورت رایگان به سیستم عامل‌های نسل جدید ارتقا دهند. از نظر عملکرد، بازی با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه و کیفیت اجرای 4K در پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس اجرا می‌شود. زمان بارگذاری سریعتر و صدای سه‌بعدی نیز از دیگر ویژگی‌های اضافه شده به این نسخه خواهد بود.

نسخه پلی‌استیشن 5 بازی Crash Bandicoot 4 همچنین دارای برخی از ویژگی‌های خاص مانند پشتیبانی ویژه از قابلیت‌های دوال‌سنز و موارد دیگر است. جزئیات بیشتر در مورد نسخه رایانه‌های شخصی بعداً منتشر خواهد شد.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD 

تماشا به صورت تمام صفحه

بیشتر بخوانید:

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها