جدیدترین آمار فروش از بازی‌های GTA V و Red Dead Redemption 2

GTA V gta 5

به گزارش ساویس‌گیم، صحبت از موفقیت‌های بازی GTA V واقعاً تکراری شده است. تقریباً همه‌ی جهان از بزرگی و موفقیت این بازی باخبر است. عنوانی که رکورد فروش را و سود دهی را تعریفی دوباره کرده است. این بازی از همان روز عرضه تبدیل به ماشین پول‌سازی راکستار و شرکت مادر آن‌ها Take-Two شده است. به تازگی آمار فروش بازی‌ها اعلام شده است و با هم نگاهی به این آمار و ارقام خواهیم انداخت.

بازی GTA V تا کنون موفق به فروش 140 میلیون نسخه‌ای شده است. این آمار تا تاریخ 31 دسامبر سال 2020 می‌باشد. این آمار تا سپتامبر سال گذشته 135 میلیون نسخه بود. در حقیقت بازی GTA V در سال گذشته بیشترین فروش خود را به ثبت رسانده است. توجه کنید که 8 سال از عرضه‌ی این بازی می‌گذرد! همچنين لازم به گفتن نیست که GTA Online در این بین بیش‌ترین سود را عاید راکستار کرده است. درآمد آن‌ها به نسبت سال گذشته 28% افزایش داشته است.

GTA V GTA ONLINE

همچنين مدیر عامل شرکت آقای استراوس زلنیک در خصوص تعداد بازیکنان GTA Online نیز اطلاعاتی به اشتراک گذاشت. سال 2020 بیشترین تعداد بازیکنان را برای GTA Online در بر داشته است. این شامل بازیکنان جدید و قدیمی می‌شود. بازی GTA V قرار است به‌زودی برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X/S عرضه شود.

در خصوص بازی Red Dead Redemption 2 نیز آماری ارائه شد. این بازی تا کنون 36 میلیون نسخه به فروش رسانده است. این آمار تا 31 دسامبر سال 2020 می‌باشد. آمار گذشته در سپتامبر از فروش 34 میلیون نسخه‌ای خبر داده بودند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

 

بیشتر بخوانید:

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها