انحصاری‌های بیشتری در راه Epic Games Store می‌باشند

Epic Games Store

به گزارش ساویس‌گیم، شاید باورش سخت باشد ولی اکنون 2 سال از پیدایش Epic Games Store می‌گذرد. یک فروشگاه جدید در بازار بازی‌های PC که معادلات را به هم زد. شاید به خودی خود اینکه اپیک گیمز یک فروشگاه مخصوص زده است چیز حائز اهمیتی نباشد. چرا که امروزه هر شرکت ریز و درشتی یک لانچر اختصاصی برای خود می‌زند! اما نکته‌ی مهم اینجاست که Epic Games Store آغازگر یک سیاست جدید بود. سیاستی که پیش از این در بازار PC سابقه نداشته است.

موردی که در بالا به آن اشاره کردیم، انحصاری کردن بازی‌های سایر شرکت‌هاست. موضوعی که اختلاف نظر پیرامون آن بسیار است. حال چه شما طرفدار این ماجرا باشید و چه نباشید، اپیک گیمز قرار نیست تغییری در سیاست خود ایجاد کند.

Epic Games Store

به تازگی نماینده‌ی Epic Games صحبتی با PC Gamer داشته است. در این مصاحبه نماینده‌ی اپیک گیمز اشاره می‌کند که Epic Games Store در 2 سال آینده نیز میزبان بازی‌های انحصاری خواهد بود. حتی بیشتر و پربارتر از بازی‌های 2 سال گذشته. مشخص نیست که این عناوین انحصاری در چه مقیاسی هستند. چرا که پیش از این آن‌ها میزبان عناوین کوچک و مستقل بوده‌اند و عناوینی همچون Borderlands 3 را نیز داشته‌اند که برای مدت مدیدی انحصاری بود. 

بازی‌های انحصاری و عناوین رایگان به نوعی به نماد Epic Games Store مبدل شده‌اند. تیم سوئینی مدیرعامل شرکت در این خصوص می‌گوید که این استراتژی ما برای گرفتن بازار از استیم است. استیم به سبب حضور طولانی مدت در این بازار به نوعی به یک اقبال عمومی دست یافته است.

نظر شما در این خصوص چیست عزیزان؟ طرفدار سیاست‌های اپیک گیمز هستید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها