سازندگان Shadow Warrior 3 و Evil West دو پروژه‌ی جدید در دست ساخت دارند

Shadow Warrior 3

به گزارش ساویس‌گیم، استودیوی Flying Wild Hog عناوین جالب توجهی در دست ساخت دارد. یکی از این عناوین Shadow Warrior 3 می‌باشد که به‌زودی عرضه خواهد شد. و دیگری Evil West است که به ظاهر یک عنوان اکشن در غری وحشی می‌باشد. اما نکته‌ی جالب اینجاست که گویا این استودیو عناوین بیشتری در چنته دارد.

در جدیدترین پست رسمی از جانب استودیوی سازنده، در دست ساخت بودن دو عنوان جدید تایید شد. این عناوین اسرارآمیز هنوز معرفی نشده‌اند اما به‌زودی این اتفاق خواهد افتاد. متاسفانه آن‌ها اطلاعات بیشتری از این عناوین در دست ساخت به ما ارائه ندادند. جز اینکه احتمالاً در جریان همین سال معرفی شوند. 

EVIL WEST

با این حال و صرفنظر از بازی‌های معرفی نشده، ما تاریخ عرضه‌ی بازی‌های دیگر این استودیو را در اختیار داریم. بازی Shadow Warrior 3 قرار است برای PC عرضه شود. و بازی Evil West نیز برای پلتفرم‌های PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One و PC عرضه خواهد شد. هر دوی این عناوین در سال 2021 منتشر خواهند شد.

برای تجربه‌ی عناوین جدید این استودیو مشتاق هستید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها