سود خارق‌العاده و باورنکردنی EA از فرانچایز جنگ ستارگان

جنگ ستارگان STAR WARS

به گزارش ساویس‌گیم، شاید EA در حال حاضر قرارداد انحصاری ساخت عناوین جنگ ستارگان را از دست داده باشد، اما خروجی آن تا بدین لحظه خارق‌العاده بوده است. اندرو ویلسون مدیر عامل شرکت بزرگ الکترونیک آرتز به تازگی جلسه‌ای با سهامداران داشته است. به گفته‌ی ایشان EA در طول این مدت که قرارداد انحصاری ساخت بازی‌های جنگ ستارگان را در اختیار داشته است، بالای 3 میلیارد دلار سود کسب کرده است. نخستین عنوانی که شرکت پس از توافق با دیزنی روانه‌ی بازار کرد، Star Wars: Battlefront در سال 2015 بود.

در ادامه آن‌ها Star Wars: Battlefront 2 را داشتند که چندی پیش برای فروشگاه Epic Games رایگان شد. سپس شاهد Star Wars Jedi: Fallen Order بودیم که بهترین نسخه‌ بود. در نهایت نیز Star Wars: Squadrons که زمان زیادی از عرضه‌ی آن نمی‌گذرد. در طول این سال‌ها EA موفق به فروش 52 میلیون نسخه از فرانچایز جنگ ستارگان شده است! یک رقم فوق‌العاده بالا. اگر این رقم به تنهایی برای شما شگفت‌انگیز نیست، جا دارد اشاره کنیم که بازی موبایلی Star Wars: Galaxy of Heroes که یک عنوان رایگان است به تنهایی یک میلیارد دلار عایدی داشته است.

STAR WARS جنگ ستارگان

وقتی از اندرو ویلسون درباره‌ی آینده‌ی فرانچایز پرسیده شد، او پاسخ جالبی داد. خبرنگار از ایشان پرسید که آیا حال که قراداد ساخت بازی جنگ ستارگان در انحصار شما نیست، باز هم شاهد عناوین متعدد هستیم؟

من فکر نمی‌کنم که این موضوع ارتباطی به برنامه‌ی ما داشته باشد. این‌که افراد دیگری نیز اجازه‌ی ساخت بازی‌های مبتنی بر Star Wars را گرفته‌اند، منافاتی با برنامه‌ی ما ندارد. ما همچنان در ساخت بازی‌های مختلف این آی‌پی دخیل هستیم. و تعداد مناسبی بازی بر اساس جنگ ستارگان خواهیم ساخت.

چندی پیش آن‌ها گفته بودند که مشغول ساخت چندین بازی معرفی نشده مبتنی بر جنگ ستارگان هستند. بسیار جالب خواهد بود که ببینیم این عناوین چه عملکردی را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

 

STAR WARS جنگ ستارگان

شایعات پیرامون جنگ ستارگان

در همین حین، استودیوی Ubisoft Massive بر روی یک جنگ ستارگان جهان‌باز در حال کار است. این استودیو پیش از این کار روی عناوینی چون Division را در کارنامه دارد. کارگردان Division نیز مسؤل ساخت این بازی جدید خواهد بود. همچنین یک شایعه‌ی خوشایند از در دست ساخت بودن دنباله‌ی Star Wars: Knights of the Old Republic خبر می‌دهد. این شایعه می‌گوید که سازنده‌ی این بازی شرکت EA نیست. منتظر اخبار و اطلاعات بیشتر در این خصوص باشید. احتمالاً برای شنیدن اخبار جدید پیرامون این بازی‌ها باید سال‌ها منتظر بمانیم.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی یک بازی جنگ ستارگان جدید مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها