تریلر جدیدی از بازی Judgment اسپین‌آف سری معروف Yakuza

Judgment

بازی Judgment استودیو Ryu ga Gotoku ، اسپین‌آف سری معروف Yakuza ، در حال دریافت نسخه تازه‌ای برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس‌/اس و گوگل استدیا است. این بازی در تاریخ 23 آوریل مصادف با 3 اردیبهشت 1400 منتشر می‌شود. و با قیمت 39.99 دلار به فروش می‌رسد. تریلر اولیه‌ای از این بازی با نرخ فریم 60 فریم در ثانیه منتشر شده که در انتهای این مطلب از ساویس‌گیم می‌توانید مشاهده کنید.

همراه با افزایش نرخ فریم، انتشار مجدد نیز زمان بارگذاری سریعتری را تجربه خواهد کرد. تمام DLC هایی که قبلاً برای این عنوان منتشر شده بودند. مانند Play Pass 10، Landlady’s Gift Basket ، Detective Life Fun Pack و Play Spot Fun Pack  در این نسخه گنجانده شده است. همراه با نسخه دیجیتال، نسخه مخصوص پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری اس/ایکس در غرب و همچنین نسخه مخصوص پلی‌استیشن 5 در ژاپن و آسیا منتشر خواهد شد.

متأسفانه، کسانی که نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Judgment را دارند نمی‌توانند داده‌های ذخیره شده خود را به نسخه پلی‌استیشن 5 ارتقا یا انتقال دهند. برای به روزرسانی‌های بیشتر در ماه‌های آینده، از جمله نسخه احتمالی برای رایانه‌های شخصی، با ما همراه باشید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت FullHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها