داستان Final Fantasy VII Remake Part 2 شما را شگفت‌زده خواهد کرد

Final Fantasy VII Remake Part 2

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Final Fantasy VII Remake یک عنوان فوق‌العاده و قابل احترام است. فارغ از تغییرات داستانی که به خود دیده بود. با توجه به این‌که تعداد اندکی از طرفداران نسخه‌ی اصلی از تغییرات صورت گرفته ناراضی بودند، احتمال می‌رفت که اسکوئرانیکس راهکار دیگری را برای دنباله‌ی بازی در پیش گیرد. با این حال سازندگان گفته‌اند که برای Final Fantasy 7 Remake Part 2 نیز رویکرد مشابهی را خواهند داشت.

با توجه به صحبت‌های اخیر سازندگان بازی آقایان کیتاسه و هاماگوچی، دنباله‌ی بازی نیز رویکرد مشابهی خواهد داشت. بازی Final Fantasy VII Remake Part 2 قرار است طرفداران را شگفت‌زده کند. و فراتر از انتظارات آن‌ها باشد.

کیتاسه: ما می‌خواهیم یک عنوانی را بسازیم که مطابق انتظارات باشد اما در عین حال فراتر از آن نیز برود. البته به معنای خوب آن.

با توجه به پایان Final Fantasy 7 Remake، هیچ عجیب نبود که سازندگان همچین صحبتی انجام دهند. البته شایان ذکر است که پیش از این آن‌ها گفته بودند که قرار نیست تغییرات زیادی در داستان Final Fantasy 7 Remake Part 2 صورت گیرد. باید منتظر ماند و دید که نتیجه‌ی کار چه خواهد شد و آن‌ها چگونه می‌توانند تعادل را رعایت کنند.

Final Fantasy VII Remake Part 2

بازی Final Fantasy VII Remake Part 2 هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. اما سازندگان اعلام کرده‌اند که چند وقتی در دست توسعه قرار دارد و روند آن نیز به خوبی در پیش است. ناگفته نماند که به تازگی شایعه‌ی نسخه‌ی ویژه‌ی PS5 برای Final Fantasy 7 Remake به گوش رسید. همانطور که می‌دانید این بازی هم‌اکنون به صورت انحصاری در دسترس کاربران PS4 قرار دارد.

عزیران نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی دنباله‌ی بازی مشتاق هستید؟ نظرتان درباره‌ی تغییرات داستانی نسخه‌ی اول چیست؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها