عرضه بازی انحصاری پلی‌استیشن 5، بازی Returnal به تاخیر افتاد

Returnal

به گزارش ساویس‌گیم، عنوان شوتر سوم شخص بازی Returnal با مقدمه جذاب، تمرکز روی ترس و رویکرد پیشرفت، بازیی است که بسیاری از افراد مدتی است به آن چشم دوخته‌اند. اما باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا دست به کار شویم.

سونی اخیراً از طریق حساب رسمی پلی‌استیشن به توییتر پیوست تا تأیید کند که آنها و Housemarque تصمیم به تأخیر انداختن ارائه بازی گرفته‌اند. بازی Returnal اکنون حدود یک ماه و نیم دیرتر از تاریخ 19 مارس قبلی خود منتشر خواهد شد. بازی حالا قرار است به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 5 در تاریخ 30 آوریل مصادف با جمعه 10 اردیبهشت 1400 عرضه شود. در توییت آمده است که توسعه‌دهنده بازی زمان اضافی را برای ارتقای سطح کیفی بازی برای بازیکنان است تا بتوانند از بازی بیشتر لذت برده و انتظاراتشان را بر آورده کند.

با توجه به این واقعیت که ما هنوز درگیر یک بیماری همه گیر هستیم. دیدن تاخیر یک بازی تعجب آور نیست. امسال تقریباً بازی‌های زیادی اینگونه بوده‌اند. از Hogwarts Legacy گرفته تا Riders Republic گرفته تا Lord of the Rings. در واقع، همه موارد در نظر گرفته شده، تاخیر داشته‌اند. برای دریافت اخبار بیشتر از بازی Returnal در روزهای آینده همراه ساویس‌گیم باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها