بازی Returnal برای پیش‌خرید دو لباس اضافه هدیه می‌دهد

Returnal

به گزارش ساویس‌گیم، در ماه مارس بازی انحصاری بزرگ پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود. بازی Returnal به نوعی تجربه جدید و منحصر به فردی در این کنسول باشد. توسعه‌دهندگان بازی امیدوارند که این بازی به اندازه کافی شما را درگیر خود کند. همچنین تعداد زیادی سلاح در بازی و گیم‌پلی به شما اعطا خواهد شد. اکنون ما با خبر شدیم که اگر بازی را پیش‌خرید کنید. دو لباس جدید در زمان انتشار بازی به شما تعلق خواهد گرفت.

در فروشگاه‌های آمازون  بازی Returnal برای پیش‌خرید به همراه دو لباس هدیه لیست شده است. لباس پیش‌فرض کاراکتر سفید و زرد است که در تصاویر منتشر شده و تریلر منتشر شده از بازی دیدیم. این لباس‌های جدید یکی زرد و خاکستری و یکی سیاه و زرد است که شکل و طراحی متفاوتی با یکدیگر دارند. در انتهای این مطلب تصویر منتشر شده از این لباس‌ها را مشاهده کنید.

مشخص نیست که این لباس‌ها فقط برای پیش‌خرید اختصاصی بازی Returnal از آمازون در دسترس است یا سونی نیز این لباس‌ها را اضافه خواهد کرد. با این حال سایت پیش‌خرید بازی از پلی‌استیشن دیجیتال نیز به دو لباس اضافه برای بازی اشاره کرده است اما تصویری منتشر نشده است. به نظر می‌رسد که اشاره به پتانسیل لباس‌های جایگزین است، چیزی که در مورد نوشتن این موضوع نیز بحث نشده است. این موضوع ممکن است یکسان باشد. اما این امکان را برای باز کردن قفل‌های جایگزین بیشتر در بازی یا حتی توانایی ترکیب کردن و هماهنگی کلاه ایمنی و طراحی لباس را فراهم می‌کند.

بازی Returnal هنوز زمان زیادی تا انتشار در تاریخ 19 مارس مصادف با 29 اسفند دارد. بنابراین هنوز زمان زیادی برای انتشار اطلاعات بیشتر در مورد بازی از سوی سونی باقی‌مانده است. که ممکن است این لباس‌ها را تایید کند. یا ما را با اتفاقات دیگری هنگام انتشار بازی برای پلی‌استیشن 5 شگفت‌زده کند.

لباس‌های ویژه برای پیش‌خرید بازی

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها