تماشا کنید: تریلر دسترسی زودهنگام بازی Everspace 2

Everspace 2

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Everspace 2 امروز با دسترسی زودهنگام برای رایانه‌های شخصی در دسترس است. و تجربه جهانی بزرگ‌تر را نسبت به نسخه قبلی خود ارائه می‌دهد. برای ارائه ایده بهتر از محلی که بازیکنان از آن بازدید می‌کنند، تریلر جدیدی منتشر شده است. در انتهای این مطلب آن را بررسی کنید.

داستان بازی بازیکن را به عنوان یک خلبان کلون سابق می‌بیند که اکنون به دنبال انسان شدن است. برای اطلاعات بیشتر باید تا زمان انتشار بازی منتظر ماند. اما نسخه دسترسی زودهنگام 12 ساعت ابتدایی این بازی را همراه با برخی از ماموریت‌های جانبی ارائه می‌دهد. بازیکنان می‌توانند اولین سیستم دو ستاره را کشف کرده و از پنج زیر کلاس مختلف سفینه انتخاب کنند.

بازی Everspace 2 در حال حاضر برنامه ریزی شده است که به مدت 12 تا 18 ماه در دسترسی زودهنگام قرار دارد. قبل از عرضه برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4، برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه نهایی به طور کلی دارای هشت سیستم ستاره‌ای، موارد بیشتر و کلاس‌های فرعی سفینه فضایی، دشمنان و فعالیت‌های بیشتر و بیش از 30 ساعت محتوای داستانی خواهد بود. در روزهای آینده منتظر جزئیات بیشتر از ساویس‌گیم باشید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت FullHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها