تماشا کنید: تریلر جدید Little Nightmares 2 مکان‌های دلهره‌آورتری را به نمایش می‌گذارد

Little Nightmares 2

به گزارش ساویس‌گیم، کمتر از یک به ماه به عرضه‌ی Little Nightmares 2 باقی مانده است. استودیوی Tarsier تریلر جدیدی از این بازی به شدت مورد انتظار به اشتراک گذاشت. شایان ذکر است که دموی این بازی نیز هم‌اکنون برای PS4، Xbox One و نینتندو سوئیچ در دسترس است.

داستان این بازی مشابه نسخه‌ی اول می‌باشد و این‌بار یک شخصیت جدید به بازی اضافه شده است. شخصیت Mono و Six در شهر گشت و گذار می‌کنند و در پی بقا به حل معماها می‌پردازند. جالب است بدانید که در عین حضور شخصیت دوم، بازی به صورت co-op نخواهد بود. بازی Little Nightmares 2 در زمینه‌ی القای حس ترس به نظر کمبودی نخواهد داشت. و احتمالاً به خوبی نسخه‌ی نخست بازی خواهد بود. بازی مذکور قرار است در تاریخ 11 فوریه مصادف با 23 بهمن ماه عرضه شود. پلتفرم‌های مقصد بازی را Xbox One, PS4, PC و سوئیچ تشکیل می‌دهند. نسخه‌ی PS5 و Xbox Series X/S نیز در ادامه عرضه خواهد شد. خریداران نسخه‌ی نسل قبلی می‌توانند از ارتقاء رایگان نسل فعلی بهره‌مند شوند. باید منتظر ماند و دید Little Nightmares 2 می‌تواند موفقیت‌های شماره نخست را تکرار کند یا خیر.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD| دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی این بازی مشتاق هستید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها