سریال The Last of Us تازه آغاز راه سونی برای ورود به این عرصه است

سریال The Last of Us HBO

به گزارش ساویس‌گیم، ظاهراً سریال The Last of Us آخری نخواهد بود. سونی به طور جدی با چندین سریال تلویزیونی و فیلم بر اساس فرانچایز‌های پلی‌استیشن خود که در حال توسعه است. برنامه‌های بزرگی برای گسترش حضور خود در سایر رسانه‌ها دارد. یک فیلم از بازی Uncharted به زودی به سینما‌ها می‌آید. و همچنین یک سریال از شبکه HBO براساس بازی The Last of Us نیز در دست ساخت است. در حالی که یک سریال از Twisted Metal نیز در حال پیگیری است. و به نظر می‌رسد، این تازه آغاز راه است.

جیم رایان، مدیر عامل پلی‌استیشن که اخیراً در CES 2021 صحبت کرد. (جایی که سونی اعلامیه‌های بزرگی در مورد اتفاقات برنامه ریزی شده بازی‌های آینده PS5 ارائه کرد.) گفت که عناوین ساخته شده پلی‌استیشن که در حال حاضر اعلام شده، نشانه اتفاقاتی بزرگ در آینده است.

جیم رایان گفت: “این فقط آغاز گسترش داستان سرایی ما در رسانه‌های جدید و حتی برای مخاطبان بیشتر است.” “سونی یک شرکت سرگرمی خلاق است و سرگرمی هیچ زمانی به این مهمی نبوده است.”

به تازگی، رئیس و مدیر عامل PlayStation Productions، تونی وینچی کوئرا، اظهارات مشابهی را بیان کرده و تأیید کرده است. که سونی در حال حاضر بر روی هفت نمایش تلویزیونی و سه فیلم بر اساس فرانچایز‌های پلی‌استیشن در حال کار است. در این باره بیشتر بخوانید. باید منتظر ماند و دید که سریال The Last of Us  ساخته شبکه HBO چگونه خواهد بود.

نظر شما در مورد این حضور سونی چیست؟ آیا این عملکرد را مناسب می‌بینید؟ مشتاق تماشای The Last of Us هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها