جزئیات جدید از نسخه‌ی PS5 و Xbox Series X|S بازی GTA V

GTA V

به گزارش ساویس‌گیم، نسخه‌ی نسل جدید GTA V احتمالاً از موتور بازی‌سازی به‌روز شده‌ی راکستار استفاده خواهد کرد. به عبارت دقیق‌تر احتمالاً شاهد استفاده‌ی نسخه‌ی بهبود یافته‌ی موتور Red Dead Redemption 2 خواهیم بود.
نسخه‌ی بهبود یافته‌ی GTA V قرار است برای پلتفرم‌های PS5 و Xbox Series X|S عرضه‌ شود. موتور بازی‌سازی راکستار، RAGE نام دارد که مخفف Rockstar Advanced Game Engine می‌باشد. این اطلاعات توسط یک منبع داخلی که پیش از این اطلاعات درستی ارائه داده بود، منتشر شده است.

طبق اطلاعات استخراج شده توسط این منبع، راکستار برای نسخه‌ی نسل جدید GTA V از موتور بازی‌سازی بهینه شده‌ی Red Dead Redemption 2 استفاده می‌کند. برخلافِ نسخه‌ی نسل هشت که از همان موتور قدیمی استفاده می‌کرد. این ویرایش جدید از RAGE دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است. ویژگی‌هایی چون ابرهای دارای حجم، نورپردازی جهانی، مه واقع‌بینانه‌ و فیزیک بهتر.

رد دد ردمپشن 2

البته این منبع عنوان کرد که ممکن است فقط رابط کاربری بازی از این نسخه استفاده کرده باشد. و بازی اصلی با همان ویرایش قدیمی اجرا شود. بخش جذاب دیگر این است که احتمالاً بازیکنان قادر به انتقال اطلاعات خود به نسخه‌ی جدید باشند.
بازی Red Dead Redemption 2 یکی از بهترین گرافیک‌ها را تا به امروز داراست. امیدواریم که نسخه‌ی PS5 و Xbox Series X|S بازی GTA V عملکرد مشابهی را ارائه دهد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ مشتاق تجربه‌ی نسخه‌ی بهبود یافته‌ی این بازی در کنسول‌های جدید هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

مطالب پسشنهادی:

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها