بازی Dying: 1983 با ویژگی‌های خاص دوال‌سنز پلی‌استیشن 5 ارائه می‌شود

دوال‌سنز Dying: 1983

به گزارش ساویس‌گیم، ویژگی‌های خاص کنترلر پلی‌استیشن 5، دوال‌سنز بسیار جالب و جذاب است. ارزش واقعی این ویژگی‌ها با توجه به میزان استفاده خوب توسعه دهندگان از آنها در سال‌های آینده مشخص خواهد شد. در گذشته فقط نمونه‌های زیادی از قابلیت‌های لمسی کنترلرها در کنسول‌های پلی‌استیشن وجود داشته است که کم کم به فراموشی سپرده شده است. بازی Dying: 1983 قرار است این رویه را تغییر دهد.

خوشبختانه نشانه‌های امیدوار کننده‌ای از ویژگی‌های جدید دوال‌سنز وجود دارد. تعدادی از توسعه دهندگان به نظر می‌رسد علاقه زیادی به قابلیت‌های کنترل کننده PS5 دارند. یکی از آن‌ها استودیو NEKCOM است. که در حال کار بر روی عنوان اول شخص Dying: 1983 است. توسعه دهندگان در مورد ویژگی‌های بازی صحبت کرده‌اند. بازی آن‌ها به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 5 ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنز را در بازی ایجاد کرده است. که به طور خاص با استفاده از ویژگی‌های این کنسول طراحی شده است.

مدیرعامل NEKCOM و کارگردان بازی Dying: 1983 در مصاحبه اخیر خود با GamingBolt، توضیحاتی را ارائه داد. همچنین مثالی از نحوه استفاده بازی از دوال‌سنز ارائه داد.

همچنين گفت: “ما گیم پلی بازی را برای ویژگی‌های جدید گیم پد به طور انحصاری طراحی کردیم که می‌تواند تجربه بهتری به بازیکنان را منتقل می‌کند.” “به عنوان مثال، هنگامی که بازیکن از اکسیر” تقویت “استفاده می‌کند، کنترلر بازی برای بازخورد کمی تکان می‌خورد.”

در همین مصاحبه، ژیانگیو همچنین هیجان خود را در مورد پیشرفت‌های صورت گرفته در پلی‌استیشن 5 نسبت به پلی‌استیشن 4 از نظر سخت افزاری و چگونگی بهره‌مندی توسعه دهندگان از آن ابراز داشت. بازی Dying: 1983 قرار است امسال برای پلی‌استیشن 5 عرضه شود.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها