اطلاعات جدید از عملکرد کنسول‌های PS5, Xbox Series X/S در بریتانیا

PS5 AND XBOX SERIES X/S

به گزارش ساویس‌گیم، سال گذشته‌ی میلادی شاهد عرضه‌ی کنسول‌های جدید سونی و مایکروسافت بودیم. PS5, Xbox Series X/S هر دو عرضه‌ی مناسبی را پشت سر گذاشتند. خیلی‌ها به دلیل مشکلات همه‌گیری جهانی ویروس، تصور می‌کردند که عرضه‌ی کنسول‌های جدید با تأخیر مواجه شود. اما این اتفاق نیفتاد و ظاهراً عملکرد مناسبی هم از خود نشان دادند. این‌که می‌گوییم ظاهراً، به این دلیل است که هیچ آماری از میزان فروش در اختيار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

در همین راستا خبر آمده که کنسول‌های جدید در بریتانیا عرضه‌ی موفق‌تری به نسبت پیشینیانشان رقم زده‌اند. آقای کریستوفر درینگ از GamesIndustry در تکمیل صحبت‌های خود درباره‌ی نینتندو سوئیچ این آمار را ارائه داد. به گفته‌ی ایشان PS5, Xbox Series X/S از PS4 و XBOX One عرضه‌ی موفق‌تری داشته‌اند. اما متأسفانه آماری در این خصوص ارائه نداد.

این خبر در خصوص PS5 طبیعی بود. مخصوصاً با توجه به عملکرد خیره‌کننده‌ی PS4 در نسل گذشته. وضعیت مایکروسافت و Xbox Series X/S نیز مناسب است و آن‌ها توانستند اندکی جایگاه خود در اروپا را ترمیم کنند.

شایان ذکر است که هر دوی شرکت‌ها با مشکل کمبود موجودی مواجه شدند. بنابراین برای تحلیل این موضوعات کمی زود است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این آمار را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی:

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها