بازی جدید کارگردان Dragon’s Dogma و Devil May Cry 5

Dragon's Dogma

به گزارش ساویس‌گیم، به عنوان شخصی که چندین بازی پرطرفدار کپکام را کارگردانی کرده است، هیدیاکی ایتسونو چشمان زیادی را به خود خیره کرده است. آقای ایتسونو سابقه‌ی کار بر روی عناوین بزرگ و تحسين‌شده‌ای را در کارنامه دارد. عناوینی همچون Dragon’s Dogma و Devil May Cry 5.

این کارگردان سرشناس به تازگی در حساب توئیتر خود به در دست ساخت بودن بازی بعدی خود اشاره کرده است. این نکته ناگفته نماند که هیدیاکی از طرفداران می‌خواهد که فعلاً منتظر رونمایی رسمی از بازی باشند. چرا که هنوز تا عرضه شدن آن فاصله بسیار است. با توجه به صحبت‌های ایشان، قطعاً بازی هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد. طرفداران همه یکصدا Dragon’s Dogma 2 را صدا می‌زنند.

آقای ایتسونو نیز پیش از این گفته بود که ایده‌هایی برای دنباله‌ی این بازی در سر دارد. با این تفاسیر دنباله‌ی این بازی قطعاََ در دست ساخت قرار دارد. همین بس که در اطلاعات لو رفته‌ی اخیر نیز به تاریخ عرضه‌ی Dragon’s Dogma 2 اشاره شده بود. در این اطلاعات افشا شده، سه ماهه‌ی دوم سال 2022 به عنوان تاریخ عرضه‌ی احتمالی مشخص شده بود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ منتظر چه عنوانی هستید؟ بازی در دست ساخت آقای هیدیاکی ایتسونو چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها