توسعه دهنده The Last Guardian بازی بعدی خود را با تصویری هنری معرفی کرد

The Last Guardian Fumito Ueda

به گزارش ساویس‌گیم، آقای فومیتو اوئدا (Fumito Ueda) در حضور به عنوان رئیس تیم طراحی Ico ، اقدام به توسعه برخی از بهترین و شاخص‌ترین انحصاری‌های پلی‌استیشن در تمام دوران کرده است. Shadow of the Colossus و The Last Guardian از این عناوین شاخص هستند. متاسفانه او دیگر در سونی حضور ندارد، اما با حضوری پررنگ‌تر در در استودیوی مستقل genDesign ، او اکنون در حال کار بر روی بازی بعدی خود است. که به گفته او همانند تلاش‌های قبلی بلند پروازانه خواهد بود.

اگرچه ممکن است مدتی طول بکشد تا ما اطلاعات بیشتری در مورد آنچه که قرار است با این بازی تجربه کنیم، بیاموزیم. استودیو توسعه‌دهنده اطلاعات مختصری را ارائه داده است. وب سایت توسعه‌دهنده در انتشار تصویری برای تبریک سال جدید نشان می‌دهد. که سه رقم اول “2021” آثار هنری Ico ، Shadow of the Colossus و The Last Guardian را نشان می‌دهد. رقم نهایی یک عکس هنری از بازی بعدی فومیتو اوئدا (که اولین عنوان genDesign خواهد بود) را نشان می‌دهد. چهره‌ای تنها را نشان می‌دهد که به سنگی تکیه داده و در محیطی متروک ایستاده است. همچنین در اوایل سال 2020، اعلام شد که genDesign توافقنامه انتشار این بازی را با اپیک گیمز امضا کرده است.

اطلاعات بیشتری از یازی بعدی سازندگان The Last Guardian در دسترس نیست. و در واقع انتشار این تصویر فقط یک بخش از کارهای هنری جدید است. تصویر منتشر شده را در انتهای این مطلب از ساویس‌گیم تماشا کنید.

بازی جدید Gendesign

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها