تماشا کنید: تریلر جذاب نسخه‌ی ریمستر Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: San Andreas

به گزارش ساویس‌گیم، شرکت راکستار طرفداران Grand Theft Auto را منتظر نگه داشته است. با این‌که شایعات در دست ساخت بودن نسخه‌ی جدید جی تی آی قوت گرفته است، اما هنوز خبری از معرفی رسمی نیست. با توجه به اینکه آینده‌ی این فرانچایز مشخص نیست، یکی از طرفداران نگاهی به Grand Theft Auto: San Andreas انداخته و تریلر جذابی برای نسخه‌ی ریمستر احتمالی آن ساخته است.

این نسخه ابتدا برای پلی‌استیشن 2 عرضه شده بود و طرفداران زیادی نیز دست و پا کرده بود. در ادامه راکستار این بازی خوش ساخت را برای دیگر پلتفرم‌ها نیز عرضه کرد، حتی برای موبایل. با این حال راکستار علاقه‌ای به ریمستر کردن یا بازسازی این عنوان از خود نشان نداده است.

gta 5

خوبی بازی‌ها این است که طرفداران مشتاق گاهاََ می‌توانند بازی مورد علاقه‌ی خود را بسط دهند. به عنوان مثال با ساخت مادهای مختلف برای بازی و چیزهایی از این دست. حال یک یوتیوبر فعال تریلر مفهومی از Grand Theft Auto: San Andreas Definitive Edition ساخته است. برخلافِ دیگر اقدامات که منجر به ساخت ماد می‌شد، این شخص از همان ابتدا مشخص کرده که این تریلر صرفاً یک طرح مفهومی است.

سازنده‌ی این تریلر از ماد برای امروزی‌تر نشان دادن بازی استفاده کرده است. با این‌که از لحاظ بصری با عناوین بازسازی شده‌ی امروزی قابل مقايسه نیست اما باز هم از مدل‌های نسخه‌ی پلی‌استیشن 2 به مراتب بهتر است. انیمیشن‌ها نیز بهبود یافته‌اند و طبیعی‌تر به نظر می‌رسند. این نسخه به ماد یا نسخه‌ی ریمستر مشخصی ارتباطی ندارد. اما احتمالاً راکستار به زودی بخاطر مسائل کپی‌رایت تریلر را حذف کند.

تریلر ریمستر Grand Theft Auto: San Andreas را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHDدانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

به تازگی شایعه‌ی کنسل شدن بازی Bully 2 را شاهد بودیم، عنوانی که از طرفداران زیادی برخوردار بود. با توجه به رویکرد راکستار، بعید به نظر می‌رسد که شاهد نسخه‌ی ریمستر یا بازسازی GTA: San Andreas باشیم.

بازی Grand Theft Auto: San Andreas هم‌اکنون برای PS2, PS3, PS4, PC, Xbox 360 و موبایل در دسترس است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ امیدوار به بازسازی شدن این نسخه‌ی خاطره‌انگیز هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها