تماشا کنید: دنیایی پویا و چشم‌نواز در تیزر گیم‌پلی جدید بازی STALKER 2

STALKER 2

به گزارش ساویس‌گیم، انتظار برای STALKER 2 بسیار سخت بوده است. اما سازندگان به تازگی یک تیزر جذاب برای تشنگان و سینه چاکان این بازی روانه کرده‌اند. تیزر جدید به نظر نمی‌رسد که گیم‌پلی حقیقی بازی باشد اما با آنریل انجین 4 ساخته شده است و قرار است تجربه‌ی واقعی STALKER 2 را برای شما تداعی کند. در پائین می‌توانید توضیحات سازندگان بازی یعنی GSC را بخوانید:

این تیزر گیم‌پلی نماینگر سرعت تغییرات در محیط، محیط‌های وسیع و زیبا و همچنین احساس خطر همیشگی به واسطه‌ی نوای گیتار و موسیقی دلهره‌آور بازی باشد.

اما بهتر است خودتان تیزر بازی را در پائین تماشا کنید:

 

دانلود با کیفیتSD  | دانلود با کیفیتHD    

تماشا به صورت تمام صفحه

بازی امیدوار کننده‌ای به نظر می‌رسد نه؟ جهان بازی در تیزر بالا بسیار سرزنده و جذاب به نظر می‌رسد. امیدواریم که محصول نهایی نیز همین اندازه جذاب و پویا به نظر برسد. بازی STALKER 2 ابتدا در سال 2010 معرفی شد ولی خبری از آن نشد. خیلی‌ها گمان می‌بردند که ساخت بازی لغو شده است، اما خوشبختانه در سال 2018 شاهد رونمایی مجدد از بازی بودیم.

بازی مذکور قرار است برای پلتفرم‌های PC و Xbox Series X در سال 2021 عرضه شود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ مشتاق تجربه‌ی این بازی هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها