پلی‌استیشن پلاس |بازی‌های رايگان ماه ژانویه‌ی سرویس مشخص شدند

پلی‌استیشن پلاس

به گزارش ساویس‌گیم، سونی عناوین رایگان ماه ژانویه برای کاربران پلی‌استیشن پلاس را مشخص کرد. به نظر می‌رسد که زین پس باید انتظار 3 بازی رایگان در هر ماه باشیم. یک بازی برای PS5 و دو بازی برای PS4. بازی جالب توجه Maneater برای PS5 در دسترس است و عناوين Shadow of the Tomb Raider و Greedfall برای PS4 در دسترس قرار خواهند گرفت. شایان ذکر است که عناوین PS4 به واسطه‌ی قابلیت پشتیبانی از نسل قبل روی PS5 نیز قابل تجربه خواهند بود.

اندک توضیحاتی در خصوص این عناوین:

بازی Maneater

تجربه‌ی نقش‌آفرینی به عنوان یک کوسه‌ی قاتل در اعماق اقیانوس‌ها. یک بازی نقش‌آفرینی که شما در آن نقش کوسه را بر عهده دارید. به عنوان یک بچه کوسه بازی را آغاز کنید و رفته رفته پیشرفت کنید. بخورید، کندوکاو کنید و جهش یابید.

بازی Shadow of the Tomb Raider

لارا کرافت که حتماً معرف حضورتان هست. تجربه‌ی کاوشگری و مبارزات نفس‌گیر در جنگل‌های آمریکای جنوبی. کشف مقبره‌های ناشناخته، مبارزه با افراد سودجو و نجات تمدن‌های باستانی را در این بازی تجربه کنید. پایانی بر سه‌گانه‌ی جدید لارا کرافت در این نسخه رقم می‌خورد.

بازی Greedfall

یک نقش‌آفرینی منحصر به فرد، یک اکشن-ماجراجویی جذاب و یک عنوان به شدت لذت‌بخش. در جستجوی یافتن راه نجاتی از بیماری مرگبار، شما پای به سفری دور و دراز به جزیره‌ای دور افتاده با موجودات جادویی خواهید گذاشت. مبارزات جذاب با شمشیر، جادو و تفنگ، این عنوان فوق‌العاده جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید.

سونی این ماه برای پلی‌استیشن پلاس سنگ تمام گذاشته است نه؟ نظر شما چیست؟ در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها