چندین نمایش جدید از بازی به شدت مورد انتظار Final Fantasy 16 در راه است

Final Fantasy 16

به گزارش ساویس‌گیم، لازم به گفتن نیست که Final Fantasy 16 یکی از مورد انتظارترین بازی‌هاست و انتظارات زیادی از آن می‌رود. اسکوئرانیکس نیز اطلاعات خوبی از بازی به اشتراک گذاشته است و حال می‌شود منتظر اطلاعات بیشتری در سال 2021 باشیم.

در صحبت با فامیتسو، آقای نائوکی یوشیدا که از قضا کارگردان فاینال فانتزی 14 نیز هست، گفت: طرفداران می‌توانند منتظر اطلاعات زیادی از این دو بازی در سال 2021 باشند. این مصاحبه توسط وبسایت Gematsu از ژاپنی ترجمه شده است.

آقای یوشیدا در این مصاحبه‌ گفت: لطفاً منتظر نمایش‌های متعدد در خصوص Final Fantasy XIV و Final Fantasy XVI باشید.

بازی Final Fantasy 16 به صورت انحصاری برای PS5 در حال توسعه است. طبق صحبت‌ها این بازی نزدیک به 4 سال است که در دست توسعه قرار دارد و زودتر از آن‌چه فکر می‌کنید عرضه خواهد شد. گزارش‌ها از این خبر می‌دهند که بازی به مدت یک سال در انحصار PS5 خواهد بود. اما اسکوئرانیکس در این خصوص اظهارنظری نکرده است. به محض دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص شما را مطلع خواهیم ساخت.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی فاینال فانتزی 16 مشتاق هستید؟ کدام نسخه از این فرانچایز بزرگ بیشتر مورد توجهتان است؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها