مراحل ساخت Final Fantasy 7 Remake Part 2 سرعت گرفته است

Final Fantasy 7 Remake

به‌ گزارش ساویس‌گیم، با توجه به اینکه اسکوئرانیکس بازی فاینال فانتزی 7 را به صورت چند بخش مجزا توسعه می‌دهد، انتظارات برای دنباله‌ی آن همیشه بالاست. حال این نکته را نیز اضافه کنید که Final Fantasy 7 Remake یک پایان درگیرکننده‌ داشت. طبیعتاً انتظار برای دنباله‌ی آن دو چندان خواهد شد. مراحل ساخت دنباله‌ی بازی کمی پس از عرضه‌ی پارت اول آغاز شد. و حال مشخص شد که روند توسعه خوب پیش می‌رود.

خانم آسوکا یوشیکاوا که نقش Aerith را بر عهده دارند به تازگی اعلام کردند که در یک جلسه‌ی موشن کپچر به همراه بازیگر نقش سفیروث حضور داشته‌اند. این جلسه 4 ساعت به طول انجامیده و کارهای موشن کپچر دیگری نیز صورت گرفته است. با این‌که اسکوئرانیکس هنوز نمایش رسمی از این دنباله انجام نداده است، به نظر می‌رسد که روند توسعه به خوبی پیش می‌رود.

هنوز مشخص نیست که روند داستانی نسخه‌های بازسازی فاینال فانتزی 7 چگونه پیش خواهد رفت. حتی مشخص نیست که باید انتظار چند دنباله را داشته باشیم. اما سازندگان پیش از این گفته بودند که این اطلاعات را پس از معرفی Final Fantasy 7 Remake Part 2 (یا هر اسم دیگری که ممکن است داشته باشد) به اشتراک خواهند گذاشت.

شایان ذکر است که چندی پیش کارگردان مجموعه آقای کیتاسه اعلام کرده بودند که همه‌گیری جهانی ویروس به روند توسعه‌ی بازی خدشه وارد کرده است. اما این را نیز افزودند که این شرایط طولانی مدت نخواهد بود. بازی Final Fantasy 7 Remake هم‌اکنون به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 در دسترس است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران مجموعه‌ی پرطرفدار فاینال فانتزی هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها