به روزرسانی جدید پلی‌استیشن 5 هنگام اجرای بازی میان نسلی به شما اطلاع می‌دهد

PS5، فروش، آمار،پلی‌استیشن 5

به گزارش ساویس‌گیم، برخلاف سیستم تحویل هوشمند کنسول‌های ایکس باکس سری اس و ایکس، سازگاری میان نسل پلی‌استیشن 5 به مراتب کاربر پسند نیست و مشکلاتی دارد. برای بازی‌هایی که هم در پلی‌استیشن 4 و هم پلی‌استیشن 5 در دسترس هستند. کاربران اغلب به اشتباه و ناآگاهانه نسخه‌های پلی‌استشین 4 را بارگیری کرده‌اند. در حالی که در این کنسول برای راه اندازی نسخه‌های پلی‌استشین 5 به طور پیش فرض نیاز به گزینه‌های خاصی است.

خوشبختانه، سرانجام سونی با جدیدترین به روزرسانی خود، قابلیتی را به پلی‌استشین 5 اضافه کرده است. که این مشکل را برطرف می‌کند. همانطور که Tidux در توییتر اشاره کرد. ویژگی جدید در صورت شروع نسخه پلی‌استشین 4 بازی هنگام بارگیری در پلی‌استشین 5، به شما اطلاع می‌دهد. و به شما این امکان را می‌دهد که به نسخه پلی‌استیشن 5 این بازی بروید و آن را تجربه کنید. با توجه به اینکه این موضوع خصوصاً در مورد بازی های میان نسلی در پلی‌استشین بسیار گیج کننده بود. خوب است که این ویژگی بالاخره اضافه شد.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که کاربران اکنون این گزینه را دارند که کدام نسخه از بازی را می‌خواهند بارگیری کنند. پیش از این‌، بارگیری نسخه‌های پلی‌استشین 4 و 5 به طور پیش فرض شروع می‌شد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها