توسعه دهندگان Gran Turismo 7 توجه ویژه‌ای به جزئیات خواهند داشت

Gran Turismo

به گزارش ساویس‌گیم، Gran Turismo به عنوان یک سری از بازی‌هایی دسته‌بندی می‌شود که از توجه بی نظیر به جزئیات برخوردار است. که البته در سبک بازی‌های شبیه‌سازی اهمیت زیادی دارد. توسعه دهندگان استودیو Polyphony Digital تمام قصد خود را برای ادامه این کار با Gran Turismo 7 نیز دارند.

کازونوری یامائوچی، تهیه کننده سری بازی‌های Gran Turismo و مدیر Polyphony Digital، اخیراً در فینال مسابقات FIA Gran Turismo Championships 2020 صحبت کرد که چگونه این استودیو همیشه تلاش می‌کند تا بیشترین توجه را به جزئیات در بازی‌های خود داشته باشد.

یامائوچی (از طریق VGC) گفت: “ما همیشه در Polyphony Digital بهترین‌ها را دنبال می‌کنیم. ما می‌خواهیم بهترین‌ها را به همه ارائه دهیم. و این دیگر فقط فکر من نیست، بلکه طرز فکر تقریباً 200 کارمند در شرکت ما است.

“آنها در ژاپن می‌گویند که الویت با جزئیات است و این بسیار درست است. سبک تولید ما نیز اینگونه است. که چقدر به جزئیات خوب توجه می‌کنیم، چگونه آن را به کمال می‌رسانیم و توجه فوق العاده ای به این موضوع می‌کنیم. “

بازی Gran Turismo 7 به عنوان یک بازی میان نسلی برنامه ریزی نشده است و به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد. شبیه‌سازی مسابقات اتومبیل‌رانی با کیفیت  4K و 60 فریم بر ثانیه ارائه خواهد شد. در حالی که پشتیبانی از فناوری رهگیری پرتو نیز برای این بازی تأیید شده است. مراحل تولید این بازی در سال 2021 به پایان خواهید رسید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها