تریلر سینماتیک از بازی Hitman 3؛ مأمور 47 در دبی

Hitman 3

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Hitman 3 اندکی بیشتر از یک ماه دیگر عرضه می‌شود. و وقتی عرضه شود، سه گانه IO Interactive World of Assassination به پایان خواهد رسید. پیش از آن، سازنده در یک کلیپ کاملاً منظم به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای بازی به اشتراک گذاشته است و آنها هم اکنون افتتاحیه سینمایی بازی را به اشتراک گذاشته‌اند.

در این تریلر سینمایی ما مأمور 47 را می‌بینیم که به سمت دبی می‌رود و آماده می‌شود تا علیه Providence وارد عمل شود. این تریلر با پریدن از هواپیما و رفتن به سمت شهر به پایان می‌رسد. شهر دبی که یکی از سه مکانی است که تاکنون برای بازی مشخص شده است. Hitman 3 برای 21 ژانویه مصادف با 21 دی‌ماه برنامه‌ریزی شده است و پلتفرم‌های مقصد بازی را PS5, PS4, XBOX ONE, XBOX SERIES X/S, STADIA و PC تشکیل می‌دهند.

در نسخه‌ی Xbox Series X/S و PS5، بازی Hitman 3 با کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. همچنين نسخه‌ی PS5 بازی به لطف قابلیت‌های DualSense از بازخورد لمسی و ماشه‌های تطبیق‌پذیر پشتیبانی می‌کند. ضمناً اگر می‌خواهید این بازی را روی PC انجام دهید، حتماً سیستم مورد نیاز آن را از اینجا بررسی کنید. IO Interactive همچنین تایید کرده است که پشتیبانی رهگیری پرتو در سال 2021 به نسخه‌ی PC  اضافه خواهد شد.

دانلود با کیفیتSD  |دانلود با کیفیتHDدانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب همراهان نظرتان چیست؟ از طرفداران فرانچایز هیتمن هستید؟ لطفاً در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها