رکوردشکنی جدید سونی با PS5

PS5

به گزارش ساویس‌گیم، گزارش ماه نوامبر 2020 گروه NPD اکنون در دسترس است. و در حالی که نینتندو سوئیچ از نظر واحدهای فروخته شده پیشتاز بود، این PS5 بود که از نظر هزینه‌های مصرف‌کنندگان در رتبه اول قرار گرفت. واحد و دلار برای این کنسول در واقع بالاترین میزان برای هر سخت افزار بازی ویدیویی در تاریخ ایالات متحده بوده است. این یعنی PS4 از جایگاه پادشاهی به زیر کشیده شد.

به عنوان تحلیلگر جناب Mat Piscatella هنگام صحبت با VentureBeat، رکورد PS4 را پیش از این در نوامبر 2013 ثبت کرده بود. به طور کلی، هزینه‌های انجام شده توسط مصرف‌کنندگان به 1.4 میلیارد دلار برای خرید سخت افزار جدید رسیده است. که 58 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است. خریدهای سخت افزاری سالانه به 4 میلیارد دلار رسیده است که 34 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است. بار دیگر خاطرنشان می‌کنم، این مهم به لطف Xbox Series X/S و PS5 است.

شایان ذکر است که PS5 در انگلستان نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است. به طوری که گفته می‌شود در 48 ساعت اول فروش بسیار بالاتری از 250،000 دستگاه PS4 در سال 2013 به ثبت رسانده است. از نظر عرضه‌ی بازی‌های آینده، سونی تأیید کرده است که Ratchet & Clank: Rift Apart در اوایل سال 2021 منتشر خواهد شد. در حالی که اخیراً تاریخ عرضه‌ی بازی Returnal به 19 مارس 2021 مصادف با 19 اسفندماه تغییر داده شد. در ماه‌های آینده با جزئیات بیشتر در مورد این بازی‌ها با ما همراه باشید.

خب عزیزان نظر شما چیست؟ منتظر کدام بازی‌ها هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها