Sephiroth هم به جمع مبارزان Super Smash Bros. Ultimate پیوست

Sephiroth

به گزارش ساویس‌گیم، یکی از بزرگترین شگفتی‌های The Game Awards 2020 که بلافاصله نمایش را به آتش کشید Sephiroth بود. نه تنها Sephiroth در Final Fantasy 7 بلکه Sephiroth به عنوان مبارز بعدی DLC در Super Smash Bros. Ultimate او اواخر این ماه می‌آید اما طبق معمول مجبور نیستیم مدت طولانی منتظر جزئیات بیشتر بمانیم. حساب رسمی توئیتر Nintendo of America یک نمایش جدید “Mr. Sakurai Presents » تدارک دیده است. برای 17 دسامبر مصادف با 27 آذرماه که در آن کارگردان بازی مکانیک‌های مبارز جدید را معرفی می‌کند.

احتمالاً تاریخ عرضه نیز ارائه خواهد شد که تصور می‌کنیم فقط یک هفته بعدتر باشد. به طور کلی، کریسمس برای طرفداران Super Smash Bros. Ultimate بسیار خوب به نظر می‌رسد. همراه با Sephiroth ،Challenger Pack و همچنین شامل یک مرحله جدید است – که نبرد نهایی Final Fantasy 7 را خاطرنشان می‌کند – و موسیقی جدید. همچنین به احتمال زیاد شاهد لباس‌های جدید Mii Fighter برای همراهی با این نسخه خواهیم بود. در این میان منتظر جزئیات بیشتر باشید.

خب همراهان نظر شما چیست؟ این فرانچایز محبوب مبارزه‌ای را تجربه کرده‌اید؟ برای اضافه شدن Sephiroth مشتاق هستید؟  لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها