رکوردشکنی خیره‌کننده‌ی Cyberpunk 2077 در استیم

سایبرپانک 2077 cyberpunk 2077

به گزارش ساویس‌گیم، Cyberpunk 2077 پس از عرضه در  پلتفرم‌های مختلف، به رکورد جدیدی در بین بازی‌های Steam دست یافت. اوج تعداد بازیکنان همزمان آن برای امروز، 1،003،264 بازیکن است که 891،932 نفر در حال حاضر طبق آمار رسمی Steam بازی می‌کنند. این امر آن را کاملا بالاتر از رکوردهای پیشین معمول  مانند Counter-Strike: Global Offensive ، Dota 2 و PlayerUnknown’s Battlegrounds قرار می‌دهد.

تعداد پیش سفارش نیز برای یک عنوان اکشن اول شخص نقش‌آفرینی بسیار زیاد بوده است. در حال حاضر، این بازی دارای امتیاز “غالباً مثبت” در Steam می‌باشد. و کاربران با 72 درصد بررسی مثبت از بازی استقبال کرده‌اند. این بیشتر به دلیل اشکالات فنی، مشکلات و عملکرد بد گزارش شده می‌باشد. توسعه دهنده‌ی بازی گفت که به‌روزرسانی روز اول بازی احتمالاً تعدادی از مشکلات را برطرف می‌کند. اما به‌روزرسانی درایورهای GPU نیز توصیه شده است. ما خواهیم دید که چگونه در روزهای آینده اوضاع بهتر خواهد شد. در ادامه با ما باشید. Cyberpunk 2077 در حال حاضر برایXbox One ، PS4، PC و Google Stadia در دسترس است. همچنین در Xbox Series X/S و PS5 نیز قابل اجراست.

خب همراهان نظر شما چیست؟ موفق به تجربه‌ی سایبرپانک شده‌اید؟ مشکلات فنی بازی در چه سطحی بوده است؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها