استودیوی ناگوشی سومین سالگرد خود را جشن گرفت، اما هنوز باید برای معرفی اولین بازی آنها منتظر باشیم.
خالق یاکوزا و مثل یک اژدها، توشیهیرو ناگوشی، سومین سالگرد استودیوی خود را با موزیک ویدیویی جشن گرفت که در آن سرش منفجر شد.
ویدئویی که در یوتیوب قابل مشاهده است و با عنوان MAKE/HUMAN منتشر شده است، ناگوشی را نشان میدهد که نشسته و لبخند میزند، قبل از اینکه پوست صورتش کنده و سرش منفجر شود.
همانطور که توسط GameWatch گزارش شده است، این ویدیو با پیامی از ناگوشی در مورد پیشرفت استودیو ناگوشی در سه سال اول خود همراه بود، اگرچه هنوز هیچ اشارهای به اولین بازی این استودیو نشده بود.
ناگوشی گفت:
3 سال از تأسیس استودیو ناگوشی میگذرد. وقتی به گذشته فکر میکنم، سه سال پیش با چند نفر شروع کردیم. آن زمان ما حتی تلفن ثابت هم نداشتیم چه برسد به سرور و تمام وقتمان را صرف برنامه ریزی و جستجوی پرسنل میکردیم.
حدود 6 ماه بعد بود که ما کم کم به عنوان یک استودیو شکل گرفتیم. ما هنوز نمیتوانستیم چشمانداز آینده را ببینیم، اما چیزی که از ما حمایت میکرد، افکاری بود که برای رویاهایی که قرار بود محقق کنیم به ما انگیزه میدادند، و کارکنانی که جمع شده بودند تا آن رویاها را به واقعیت تبدیل کنند.
و اکنون، با گسترش فضای کاری خود، ما به استودیویی تبدیل شدهایم که میتوانیم با بیش از ۸۰ کارمند ماهر بازی بسازیم.
اگرچه ما هنوز با انتشار و معرفی آثار خود به جهان کمی فاصله داریم، اما هر روز به سختی کار میکنیم. با این حال، از آنجایی که تعداد کارکنان افزایش مییابد و پروژهای را دنبال میکنیم که به زمان نیاز دارد، باید آمادگی پذیرش تغییرات مختلف در فناوری و گردش کاری را داشته باشیم.
به طور طبیعی، این کار آسانی نیست. با این حال، مهم نیست که چگونه تکنولوژی و روششناسی تغییر میکند، باور ما مبنی بر اینکه هر یک از کارکنان یک شخص مستعد هستند، تغییر نکرده است. ما همچنان از این باور دفاع خواهیم کرد زیرا هدفمان دستیابی به آرمانهای عالی خود است. از حمایت مستمر شما متشکرم.
مصاحبه توشیهیرو ناگوشی: به هوادارانم خیانت نمیکنم
در اولین مصاحبه غربی استودیوی ناگوشی در سال گذشته، ناگوشی به VGC گفت که طرفداران بازیهای قبلیاش را ناامید نخواهد کرد و مطمئن خواهد شد که از اولین بازی استودیو جدیدش خوشحال خواهند شد.
بدیهی است که ما دقیقاً چیزی مشابه خلق نمیکنیم، اما میدانم که انتظاراتی از جانب مردم بر اساس سوابق من به عنوان خالق و شخصیتام وجود دارد، بنابراین مردم میخواهند سلیقه و شخصیت من را در بازیهای جدیدم ببینند.
بدیهی است که من به این خواسته طرفدارانم خیانت نمیکنم – با توجه به شخصیت خودم چیزی میسازم و یک بازی دراماتیک میسازم، چیزهایی مانند آن – و سلیقه و شخصیت من در بازی منعکس میشود. نمیتوانم دقیقاً به شما بگویم که چه ژانری خواهد بود یا بازی چگونه خواهد بود، اما به انتظارات طرفدارانم خیانت نمیکنم.
شما برای بازی جدید استاد ناگوشی هیجانزده هستید؟
بیشتر بخوانید:
بیوگرافی توشیرو ناگوشی | آقای یاکوزا