فیفا 21 هم‌اکنون برای کنسول‌های Xbox Series X/S و PS5 در دسترس است

Fifa 21 فیفا 21

به گزارش ساویس‌گیم، فیفا 21 در کنار استفاده از حافظه‌های SSD در کنسول‌های جدید، بارگذاری لحظه‌ای، نسخه‌ی نسل فعلی بازی از کیفیت تصویر و جلوه‌های بصری ارتقاء یافته استفاده کرده است. برای دیدن گیم‌پلی و کیفیت بالای بازی  تریلر پایین را ببینید.

دانلود ویدئو

تماشا به صورت تمام صفحه 

بعضی از ویژگی‌های جدید بازی عبارتند از: پردازش نور‌پردازی پویا موسوم به LiveLight Rendering  یک سیستم نورپردازی جدید برای جلوه‌های واقع‌گرایانه‌تر و استادیوم‌های زنده، پیش‌بازی زنده که جلوه‌های سینماتیک با کیفیت بالا قبل از هر بازی ارائه می‌کند. بازیکنان نیز با موهای مبتنی بر پردازش رشته‌ای و چهره‌های دقیق بسیار واقعی‌تر به نظر می‌رسند. همچنین برای کاربران PS5 فیفا 21 یک سری ویژگی جذاب مبتنی بر بازخورد لمسی و ماشه‌های تطبیق‌پذیر DualSense ارائه می‌دهد. ویژگی‌های جذابی که تجربه‌ی بازی را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

شایان ذکر است که فیفا 21 برای Xbox one, PS4, PC, Nintendo switch نیز در دسترس می‌باشد. پلی‌استیشن و ایکس‌باکس گیمران نسل هشتم نیز می‌توانند در صورت خریداری این بازی بر هر کدام از کنسول‌های نسل هشتم، با یک به‌روزرسانی رایگان بازی خود را نسخه‌ی کنسول‌های نسل فعلی ارتقاء دهند. برای این کار تا زمان انتشار فیفا 22 در سال بعد فرصت خواهند داشت.

در پایان لطفاً نظرات خودتان را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

1 1 رای
رأی دهی به مقاله

محمدرضا احمدیمشاهده نوشته ها

محمدرضا احمدی

We Get Dirty To Make World Clean. That's Our Duty -Capitan Price

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها