جنجال بزرگ سر قیمت جی تی ای 6

جنجال بزرگ سر قیمت جی تی ای 6 لوسیا شخصیت زن gta 6

اخیراً جنجال بزرگی در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت در مورد قیمت جی تی ای 6 GTA 6 که شایعه شده ۱۵۰ دلار خواهد بود شروع شده است.

مدت زیادی از زمانی که شرکت‌های سازنده بازی شروع به افزایش قیمت بازی‌های عظیم خود روی پلتفرم‌های نسل فعلی به 70 دلار کرده‌اند نگذشته است و Take-Two Interactive یکی از اولین شرکت‌هایی بود که به طور رسمی قیمت بازی‌های خود را افزایش داد.

شایعات و گزارش‌هایی که اخیراً در مورد قیمت مورد انتظارترین بازی Rockstar تا به امروز، GTA 6، در خصوص نسخه معمولی آن منتشر شده است، جنجال زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است، زیرا اکثر کسانی که به این شایعات واکنش نشان دادند، معتقدند که انتشار بازی با این قیمت فراتر از تصور است. حتی اگر این گمانه‌زنی‌ها فقط اخبار غیررسمی و شایعه باشند. با این حال، این مانع از انتشار گسترده شایعات در اینترنت نشد.

در گذشته و طی سال‌های اخیر قیمت نسخه‌های جدید بازی‌های ویدیویی 60 دلار بود که با عرضه کنسول‌های نسل فعلی پلی استیشن و ایکس باکس قیمت این دسته از بازی‌ها به 70 دلار تغییر کرد. به بهانه هزینه‌های بالای ساخت بازی و… و این بدون در نظر گرفتن نسخه‌های خاص و لوکس است.

نوشتار مرتبط:  رئیس تیک تو ساخت رد دد ریدمپشن 3 را تأیید کرد 

یک مرد با دستکش چرمی قهوه‌ای در حال هل دادن پول در کیف لوگوی gta 6

آیا جی تی ای 6 واقعاً 150 دلار قیمت دارد؟

گزارش‌های «غیر رسمی» در گذشته حاکی از آن بود که هزینه ساخت بازی GTA 6 بین یک تا ۲ میلیارد دلار است که رقم بسیار بزرگی است و جی تی ای 6 را رسماً به گران‌ترین محصول سرگرمی تاریخ بدل خواهد کرد، موضوعی که باعث نگرانی گیمرها شده. چرا که نمی‌دادیم شرکت سازنده چگونه می‌خواهد این هزینه هنگفت را جبران کند، با برچسب قیمتی 150 دلاری یا بدتر از آن، سرویس زنده شدن بازی!

در هر صورت، بازی GTA 6 برای بازیابی هزینه‌های تولید خود در مدت زمان کوتاهی مشکلی نخواهد داشت، بنابراین باید با احتیاط زیادی در برابر چنین شایعاتی برخورد کرد، زیرا نه Rockstar و نه ناشر این سری، Take-Two Interactive، رسماً در مورد این خبر اظهار نظر نکرده‌اند.

در خاتمه، اگر اطلاعات رسمی در آینده نزدیک در مورد قیمت جی تی ای 6 ظاهر شود، ما فعالانه آن را مستقیماً با شما در اینجا به اشتراک خواهیم گذاشت.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ قیمت جی تی ای 6 به اندازه بازی‌های معمولی خواهد بود یا شاید افزایش قیمت خواهیم بود؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4.1 7 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها