سیستم مورد نیاز Bomb Rush Cyberfunk

سیستم مورد نیاز Bomb Rush Cyberfunk کاور بازی اسکیت سواری

بازی Bomb Rush Cyberfunk یک تجربه هیجان‌انگیز و فوق‌العاده است که حتی ثانیه‌ها هم در آن حیاتی هستند. با گروه‌های رقیب مبارزه کنید و نیروهای پلیس را کنار بزنید تا بتوانید بر 5 منطقه نیو آمستردام تسلط یابید. شهر را در دست بگیرید. سیستم مورد نیاز Bomb Rush Cyberfunk را از ساویس‌گیم بخوانید.

استودیو Team Reptile، بازی Bomb Rush Cyberfunk را برای شما به ارمغان می‌آورد، دنیایی آینده‌نگرانه برگرفته از ذهن دیون کوستر که در آن گروه‌های گرافیتی خودخواه مجهز به جت پک و بوستر شخصی برای کنترل خیابان‌ها با یکدیگر می‌جنگند. حرکت خود را شروع کنید و برقصید، گرافیتی بکشید، کمبو بزنید، ترفندهای خود را ترکیب کنید و با پلیس روبرو شوید تا خودتان را در کلان شهر وسیع نیو آمستردام اثبات کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Bomb Rush Cyberfunk

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: NVIDIA GeForce GTX 460 یا ATI Radeon HD 5850
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i3 2.5GHz یا AMD Phenom 2.5GHz
  • فضای ذخیره‌سازی: 10 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 7

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Bomb Rush Cyberfunk

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: GeForce GTX 980 یا Radeon R9 Fury
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel i5-3300 @ 3.0GHz یا AMD FX-8350
  • فضای ذخیره‌سازی: 10 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10/11

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز hi fi rush 

آیا من می‌توانم Bomb Rush Cyberfunk را بازی کنم؟

برای تجربه‌ی Bomb Rush Cyberfunk به حداقل 4 گیگابایت RAM نیاز خواهید داشت. اما سازندگان برای داشتن بالاترین کارایی استفاده از 16 گیگابایت رم را توصیه کرده‌اند. برای نصب این بازی شما به 10 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. سازندگان برای اجرای بمب راش سایبرفانک استفاده از حداقل پردازنده‌ی Intel Core i3 2.5GHz یا AMD Phenom 2.5GHz را توصیه کرده‌اند. این در حالی است که پیشنهاد آن‌ها برای بهترین کارایی پردازنده‌ی Intel i5-3300 @ 3.0GHz یا AMD FX-8350 عنوان شده است.

در نهایت این‌که ارزان‌ترین کارت گرافیک مناسب برای تجربه‌ی این بازی NVIDIA GeForce GTX 460 یا ATI Radeon HD 5850 معرفی شده است. همچنین برای تجربه‌ی دلچسب‌تر استفاده از GeForce GTX 980 یا Radeon R9 Fury پیشنهاد شده است.

نظر شما در خصوص Bomb Rush Cyberfunk چیست؟ سوالی در خصوص این بازی جذاب دارید؟ سیستم مورد نیاز بازی‌ها را در ساویس‌گیم بخوانید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 5 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها