کشف یک پایان متفاوت برای لنی در رد دد 2

کشف یک پایان متفاوت برای لنی در رد دد 2 لنی و آرتور مورگان در رد دد ریدمپشن 2

به نظر می‌رسد که مأموریت لنی در بازی Red Dead Redemption 2 اکنون پایانی جدید دارد که کمی با پایان اصلی تفاوت دارد. این چیزی است که برخی از بازیکنان کشف کردند و در پلتفرم‌ها و انجمن‌های بازی‌های ویدیویی به اشتراک گذاشتند، جایی که پایان جدید با تعامل بسیار خوبی روبرو شد. در ادامه با ما همراه شوید تا به کشف یک پایان متفاوت برای لنی در رد دد 2 بپردازیم.

وقایع با مأموریت لنی سامرز در فصل Horseshoe Overlook آغاز می‌شود، زمانی که لنی و مایکا به یک مأموریت جاسوسی فرستاده می‌شوند. با این حال، مایکا دستگیر و به اعدام محکوم می‌شود، همانطور که در کات سین اصلی نشان داده شده است که ما معتقدیم بسیاری شاهد آن بوده‌اند. در حالی که لنی موفق می‌شود از دست قانونگذاران فرار کند و با رسیدن به کمپی که داچ و گروهش در آن اقامت دارند، لنی برای رفقای خود توضیح می‌دهد که چه اتفاقی افتاده است. پس از آن ماجرا ضربه روحی وی را نابود می‌کند، بنابراین رهبر گروه به آرتور مورگان دستور می‌دهد تا لنی را برای صرف چند نوشیدنی به سالن اسمیتفیلد در همان نزدیکی ببرد تا اعصابش آرام شود.

نوشتار مرتبط:  رمز های رد دد 2 و نحوه فعال‌سازی روی پلی استیشن و ایکس باکس 

پایانی متفاوت برای «مأموریت لنی» در Red Dead Redemption 2

اگرچه هدف این است که اعصاب لنی آرام شود، اما ماجرا به یکی از فجایعی تبدیل می‌شود که لنی یا آرتور مورگان هرگز فراموش نخواهند کرد. جایی که یک تعقیب و گریز داغ شروع می‌شود، مطمئناً همه کسانی که بازی را انجام داده‌اند، هرگز این تعقیب و گریز جالب و اکشن را فراموش نمی‌کنند.

در پایان این تعقیب و گریز، لنی توسط قانونگذاران دستگیر می‌شود. در اینجا آرتور دو گزینه خواهد داشت، اگرچه اگر دستگیر شود، در هر دو مورد او را با لنی در یک سلول قرار می‌دهند، اما به روش معمول وقتی آرتور دستگیر می‌شود، به صحنه‌ای سریع هدایت می‌شویم که دو نفر در یک سلول از خواب بیدار می‌شوند. گزینه دیگری که پیش روی آرتور خواهد بود فرار و رها کردن لنی است.

هنگامی که آرتور از دست قانونگذاران فرار می‌کند، این احتمال وجود خواهد داشت که با یک مأمور گشتی در همان نزدیکی برخورد کند، در صورتی که این اتفاق بیفتد، یک کلیپ جدید پخش می‌شود که در آن آرتور مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و بیهوش می‌شود قبل از اینکه او را به همراه لنی در سلول قرار دهند و در آنجا شروع به به هوش آمدن کند.

نوشتار مرتبط:  42 حقیقت از رد دد 2 که نمی‌دانید 

این صحنه جدید در یکی از مأموریت‌های Red Dead Redemption 2 باعث تعامل بسیار خوبی از سوی بازیکنانی شد و تصمیم گرفتند به آن بازگردند تا پایان جدید را تجربه کنند، اگرچه هیچ تفاوت بزرگی در مأموریت ایجاد نمی‌کند یا هیچ رویداد هیجان‌انگیزی به بازی اضافه نمی‌کند.

دنیای Red Dead Redemption 2 بزرگ، وسیع و پر از جزئیاتی است که بازیکنان همیشه در حال کشف آن هستند و با وجود گذشت سال‌ها از انتشار بازی، مطمئناً دنیای آن هنوز پر از اتفاقاتی است که می‌تواند توسط اقدامات غیرمنتظره آشکار شود.

اگرچه راکستار دست از پشتیبانی رد دد 2 کشیده و قرار نیست محتوای جدیدی برای بازی عرضه کند، اما طرفداران صرفاً یک خواسته دارند و آن هم این است که سازندگان نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس رد دد ریدمپشن 2 را عرضه کنند، مشابه کاری که برای جی تی ای 5 انجام دادند. اما متأسفانه بعید است در آینده نزدیک شاهد این اتفاق باشیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما چه جزئیات جالبی را پس از این همه سال در رد دد 2 کشف کرده‌اید؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4.2 5 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها