سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Star Wars Jedi: Survivor

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Star Wars Jedi: Survivor کاور بازی استار وارز جدای سوروایور شخصیت اصلی با شمشیر نوری در محیط فضایی

داستان Cal Kestis در Star Wars Jedi: Survivor، یک بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص، کهکشانی، از Respawn Entertainment که با همکاری Lucasfilm Games ساخته شده است، ادامه دارد. این بازی تک‌نفره و داستان محور، 5 سال پس از رویدادهای Star Wars Jedi: Fallen Order جریان دارد و مبارزه ناامیدانه کل را دنبال می‌کند، زیرا کهکشان در تاریکی بیشتری فرو رفته است. کل که توسط امپراطوری به لبه‌های کهکشان تبعید شده است، خود را در محاصره تهدیدهای جدید و آشنا می‌بیند. کل به عنوان یکی از آخرین بازمانده‌های شوالیه‌های جدای، در تاریک‌ترین دوران کهکشان ایستادگی می‌کند – اما او تا کجا حاضر است برای محافظت از خود، خدمه‌اش و میراث فرقه جدای پیش برود؟ سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Star Wars Jedi: Survivor را در ساویس‌گیم بخوانید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Star Wars Jedi: Survivor

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: کارت گرافیک با 8GB VRAM حافظه گرافیکی GTX 1070 یا Radeon RX 580
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: پردازنده 4 هسته‌ای و 8 رشته‌ای Intel Core i7-7700 یا Ryzen 5 1400
  • فضای ذخیره‌سازی: 155 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 64-bit

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Star Wars Jedi: Survivor

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: کارت گرافیک با 8GB VRAM حافظه گرافیکی RTX 2070 یا RX 6700 XT
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: پردازنده 4 هسته‌ای و 8 رشته‌ای Intel Core i5 11600K یا Ryzen 5 5600X
  • فضای ذخیره‌سازی: 155 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 64-bit

نوشتار مرتبط:  ترتيب تماشای فرانچایز جنگ ستارگان 

آیا من می‌توانم بازی Star Wars Jedi: Survivor را اجرا کنم؟

برای نصب بازی به حداقل 155 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. برای اجرای بازی Star Wars Jedi: Survivor حداقل پردازنده 4 هسته‌ای و 8 رشته‌ای Intel Core i7-7700 یا Ryzen 5 1400 مورد نیاز است و پردازنده‌ی پردازنده 4 هسته‌ای و 8 رشته‌ای Intel Core i5 11600K یا Ryzen 5 5600X برای تجربه‌ی بهتر پیشنهاد شده است. کارت گرافیک مورد نیاز برای اجرای بازی Star Wars Jedi: Survivor می‌بایست هم سطح کارت گرافیک با 8GB VRAM حافظه گرافیکی GTX 1070 یا Radeon RX 580 باشد و کارت گرافیک پیشنهاد شده نیز کارت گرافیک با 8GB VRAM حافظه گرافیکی RTX 2070 یا RX 6700 XT است. حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای پردازش این بازی 8 گیگابایت است. رم پیشنهادی نیز 16 گیگ است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ سوالی در خصوص استار وارز جدای سوروایور دارید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها