بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 به این زودی عرضه نخواهد شد

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

به گزارش ساویس‌گیم، Hardsuit Labs و Paradox Interactive تا کنون چندین بار بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 را تأخیر زده‌اند. پیش از این قرار بود در سه‌ماهه‌ی نخست همین سال شاهد عرضه‌ی این بازی باشیم. سپس بازی تا اواخر امسال تأخیر خورد و حال نیز باید در 2021 پذیرای آن باشیم. بازه‌ی عرضه‌ای برای Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2  مشخص نشده است. ناشر بازی یعنی Paradox Interactive نیز به تازگی صحبت جالبی کرده است. منتظر عرضه شدن این بازی در نیمه‌ی نخست 2021 نباشید.

در گفت‌وگو با رسانه‌ی سوئدی، مدیرعامل پارادوکس یعنی Ebba Ljungerud گفت: وضعیت همه‌گیری جهانی ویروس شرایط سختی را به وجود آورده است. سونی و مایکروسافت کیت‌های کمی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دادند. از آن‌جایی که بازی ما قرار است برای PS5 و XBOX SERIES X نیز عرضه شود، Hardsuit Labs دچار مشکل شده است. این وقفه ناشی از مشکلات Covid-19 می‌باشد. و این معضل روند توسعه‌ی نسخه‌ی نسل 9 بازی ما را مختل کرده است.

جدای از مشکلات اشاره شده، استودیوی سازنده با جابه‌جایی‌های داخلی نیز مواجه بوده است. جابه‌جایی‌هایی که خارج از حوزه‌ی گیم بود و ضربه‌ی بزرگی به روند توسعه زد.

به هر حال صرفنظر از تاریخ عرضه، بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 قرار است برای پلتفرم‌های PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One و PC عرضه شود.

خب عزیزان نظر شما چیست؟ منتظر عرضه‌ی این بازی هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها