سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Distant Worlds 2

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Distant Worlds 2 کاور بازی دیستنت ورلدز 2

بازی Distant Worlds 2 یک تجربه استراتژی فضایی عظیم است. کهکشان‌های عظیم با بیش از ۲۰۰۰ منظومه ستاره‌ای، سیاره، ماه و غیره در اختیار شما هستند که آن‌ها را کاوش کنید. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Distant Worlds 2 را در ساویس‌گیم بخوانید.

کهکشان‌ها آنقدر عمیق، سرگرم کننده و غوطه ور کننده هستند که نمی‌خواهید بازی را تمام کنید. از میان هفت دسته بازی پایه قابل تجربه که طیف گسترده‌ای از سبک‌های بازی را پوشش می‌دهند، انتخاب کنید. امپراتوری خود را بسازید، گسترش دهید و بهبود ببخشید در حالی که از طریق خطوط داستانی بازی می‌کنید، با شرایط پیروزی یا در حالت سندباکس جهان باز جلو بروید. هر کهکشانی مملو از زندگی و فعالیت است. با امپراتوری‌های دیگر، مستعمرات بیگانه مستقل، معامله گران، دزدان دریایی و هیولاهای فضایی روبرو شوید. منظومه‌های ستاره‌ای، میدان‌های سیارکی، طوفان‌های کهکشانی و سیاه چاله‌ها را کاوش کنید. شواهدی از تمدن‌های باستانی را کشف کنید و رازهایی را در مورد تاریخ آشفته کهکشان کشف کنید…

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Distant Worlds 2

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: NVidia GTX 760
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: چهار هسته‌ای 2.5 گیگاهرتزی
  • فضای ذخیره‌سازی: 20 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 8, 10 (64-bit) – بازی روی Windows 7 اجرا می‌شود، ولی هیچ‌گونه پشتیبانی ارائه نخواهد شد

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Distant Worlds 2

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: NVidia GTX 1050
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: هشت هسته‌ای 3 گیگاهرتزی
  • فضای ذخیره‌سازی: 20 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 8, 10 (64-bit) – بازی روی Windows 7 اجرا می‌شود، ولی هیچ‌گونه پشتیبانی ارائه نخواهد شد

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Citizen Sleeper 

آیا من می‌توانم بازی Distant Worlds 2 را اجرا کنم؟

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Distant Worlds 2 شامل کارت گرافیک NVidia GTX 760 می‌شود. گرافیک پیشنهادی نیز NVidia GTX 1050 عنوان شده است. برای اجرای دیستنت ورلدز 2 شما می‌بایست حداقل 8 گیگابایت RAM نصب داشته باشید. پردازنده‌ی مورد نیاز برای اجرای بازی مذکور چهار هسته‌ای 2.5 گیگاهرتزی است. استفاده از سی پی یو هشت هسته‌ای 3 گیگاهرتزی پیشنهاد شده است. در نهایت این‌که برای نصب Distant Worlds 2 به حداقل 20 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت.

نظر شما در این خصوص چیست؟ چنانچه سوالی در خصوص Distant Worlds 2 دارید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها