سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Dying Light

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Dying Light کاور بازی دایینگ لایت

بازی بقای اکشن اول شخص در یک جهان باز پسا آخرالزمانی که توسط زامبی‌های تشنه به گوشت تسخیر شده است. پرسه زدن در شهری که توسط یک اپیدمی مرموز ویروس ویران شده است. برای مواد اولیه کاوش کنید، اسلحه‌های دست ساز بسازید و با انبوهی از افراد آلوده مبارزه کنید. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Dying Light را در ساویس‌گیم بخوانید.

اثری از سازندگان عناوین موفق Dead Island و Call of Juarez. برنده بیش از 50 جایزه و نامزدی بهترین بازی در هنرصنعت. بازی‌ای که رویکرد سازش ناپذیر آن در گیم پلی استانداردهای جدیدی را برای بازی‌های زامبی اول شخص تعیین می‌کند. بازی درخشانی که سال‌ها پس از عرضه همچنان با محتوای جدید و رویدادهای انجمن رایگان پشتیبانی می‌شود.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Dying Light

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: NVIDIA GeForce GTX 560 یا AMD Radeon HD 6870 (1GB VRAM)
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i5-2500 3.3 GHz یا AMD FX-8320 3.5 GHz
  • فضای ذخیره‌سازی: 40 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Dying Light

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: NVIDIA GeForce GTX 780 یا AMD Radeon R9 290 (2GB VRAM)
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i5-4670K 3.4 GHz یا AMD FX-8350 4.0 GHz
  • فضای ذخیره‌سازی: 40 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Dying Light 2 Stay Human 

آیا من می‌توانم Dying Light را اجرا کنم؟

حداقل حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی دایینگ لایت 4 گیگابایت است. حافظه‌ی رم پیشنهادی بازی نیز 8 گیگابایت اعلام شده است. برای حداقل کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 560 یا AMD Radeon HD 6870 (1GB VRAM) معرفی شده است. همچنین برای بالاترین کیفیت استفاده از NVIDIA GeForce GTX 780 یا AMD Radeon R9 290 (2GB VRAM) پیشنهاد شده است. از لحاظ پردازشی شما به حداقل سی پی یو Intel Core i5-2500 3.3 GHz یا AMD FX-8320 3.5 GHz نیاز خواهید داشت. اما پیشنهاد سازندگان استفاده از Intel Core i5-4670K 3.4 GHz یا AMD FX-8350 4.0 GHz است. در نهایت این‌که برای نصب Dying Light به 40 گیگابایت فضا نیاز خواهید داشت.

نظر شما در این خصوص چیست؟ سوالی در خصوص Dying Light دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها