سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Rollerdrome

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Rollerdrome کاور بازی رولردروم

یک تجربه اکشن شوتر سوم شخص که اسکیت سواری را با تیراندازی ترکیب کرده و فضایی منحصر به فرد را به گیمرها هدیه می‌دهد. مشابهی برای این بازی سرشار از آدرنالین وجود ندارد. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Rollerdrome را در ساویس‌گیم بخوانید.

سال 2030 است. در دنیایی که شرکت‌ها حکومت می‌کنند و مرزهای بین واقعیت و عملکرد مبهم است، خشونت و افراط در یک ورزش خشن و خونین جدید تحت عنوان رولردروم حواس عموم مردم را پرت می‌کند. آیا آنچه که برای تبدیل شدن به قهرمان Rollerdrome و کشف رازهای پشت نیات واقعی شرکت Matterhorn لازم است را خواهید داشت؟

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Rollerdrome

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: GeForce GT 630 (2 GB), Radeon HD 6770 (1 GB) یا Intel Iris Pro 580
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i5-2125 یا AMD A12-9800
  • فضای ذخیره‌سازی: یک گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 64-bit

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Rollerdrome

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 4 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: GeForce GTX 560 Ti (2 GB), Radeon HD R9 270X (4 GB) یا AMD Radeon Vega 8
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i3-610 یا AMD FX-6300
  • فضای ذخیره‌سازی: یک گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 64-bit

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های چند نفره در گیم پس 

آیا من می‌توانم Rollerdrome را اجرا کنم؟

برای نصب و اجرای بازی Rollerdrome شما به حداقل یک گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. در صورتی که شما حداقل GeForce GT 630 (2 GB), Radeon HD 6770 (1 GB) یا Intel Iris Pro 580 داشته باشید می‌توانید به راحتی بازی Rollerdrome را اجرا کنید. با این حال برای داشتن تجربه‌ی بهتر استفاده از GeForce GTX 560 Ti (2 GB), Radeon HD R9 270X (4 GB) یا AMD Radeon Vega 8 توصیه شده است.

با توجه به حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Rollerdrome شما به حداقل 4 گیگابایت حافظه‌ی RAM نیاز خواهید داشت. پردازنده‌ی مورد نیاز برای اجرای بازی Intel Core i5-2125 یا AMD A12-9800 است و پردازنده‌ی پیشنهادی Intel Core i3-610 یا AMD FX-6300 معرفی شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص Rollerdrome دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها