حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Starship Troopers: Terran Command

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Starship Troopers: Terran Command

بازی Starship Troopers: Terran Command یک اکشن استراتژی هم‌زمان فوق‌العاده جذاب است که از فیلم‌های استار شیپ اقتباس شده. شما در این بازی باید به کمک ادوات جنگی پیشرفته با نژاد حشرات بیگانه مقابله کنید. ما در ساویس‌گیم حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Starship Troopers: Terran Command را به شما معرفی می‌کنیم.

در این بازی استراتژیک باید ساخت و ساز کنید، دفاع کنید و با نیروهای فضایی درگیر شوید. باید سعی کنید آینده‌ی بشریت را در Starship Troopers: Terran Command نجات دهید. همه چیز به عملکرد شما بستگی دارد. انسان‌های ساکن در سیاره‌ی صحرایی کوالاشا به کمک شما نیاز دارند. باید با شکست نیروهای Arachnid کاری کنید که انسان‌ها بر کهکشان سیطره پیدا کنند. آیا موفق خواهید شد؟

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Starship Troopers: Terran Command

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: GeForce GTX 1050/ Radeon RX 560
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i5 یا هم‌سطح
  • فضای ذخیره‌سازی: 10 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 7, Windows 8, Windows 10 (64 bit), Windows 11

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Starship Troopers: Terran Command

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: Geforce GTX 1070 یا هم‌سطح
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i7 یا هم‌سطح
  • فضای ذخیره‌سازی: 10 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10, Windows 11

نوشتار مرتبط:  20 بازی برتر کامپیوتر برای سیستم‌های متوسط و ضعیف 

گیم پلی بازی استراتژی Starship Troopers: Terran Command

آیا من می‌توانم Starship Troopers: Terran Command را اجرا کنم؟

برای اجرای این بازی شما به حداقل پردازنده‌ی Intel Core i5 یا هم‌سطح نیاز خواهید داشت عزیزان. با این حال سازندگان استفاده از Intel Core i7 یا هم‌سطح را برای تجربه‌ی بهتر پیشنهاد کرده‌اند. فضای ذخیره‌سازی برای نصب Starship Troopers: Terran Command به میزان 10 گیگابایت می‌باشد. چنان‌چه حداقل کارت گرافیک GeForce GTX 1050/ Radeon RX 560 یا هم سطح آن را داشته باشید، هیچ مشکلی در اجرای بازی نخواهید داشت. اما اگر قصد تجربه‌ی بازی استار شیپ با بالاترین تنظیمات گرافیکی را دارید می‌بایست از Geforce GTX 1070 یا هم‌سطح آن استفاده کنید. حداقل حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی 8 گیگابایت است. اما برای اجرای روان‌تر می‌بایست از 16 گیگابایت رم استفاده کنید.

نظر شما در این خصوص چیست عزیزان؟ سوالی در خصوص Starship Troopers: Terran Command دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها