دکتر استرنج 2 در کشورهای حاشيه‌ی خلیج فارس ممنوع اعلام شد

دکتر استرنج 2 در کشورهای حاشيه‌ی خلیج فارس ممنوع اعلام شد

به گزارش ساویس‌گیم، فیلم Doctor Strange In The Multiverse Of Madness به دلیل در بر داشتن محتوای غيراخلاقی و چندش‌آور LGBT (الی تمام حروف لاتین) در کشورهای حاشيه‌ی خلیج فارس ممنوع اعلام شد.

در سال‌های اخیر شاهد شدت گرفتن موج لجن پراکنی انجمن‌های کثیف LGBT در عرصه‌ی رسانه هستیم. که به موجب آن تبلیغات این فرقه‌های غیر اخلاقی به وفور در رسانه‌های سرگرمی از جمله سینما و بازی‌های ویدیویی قابل مشاهده است. اما خوشبختانه هنوز کشورهایی پیدا می‌شوند که حداقل اخلاقیات را رعایت کنند و به این آثار غيراخلاقی و ضد خانواده اجازه‌ی پخش نمی‌دهند. که از جمله‌ی آن‌ها می‌شود به کشورهای حاشيه‌ی خلیج فارس و چین اشاره کرد. 

نوشتار مرتبط:  ترتيب تماشای فیلم‌های سینمایی مارول 

دکتر استرنج 2 در کشورهای حاشيه‌ی خلیج فارس ممنوع اعلام شد

پیش از این نیز شاهد ممنوعیت پخش فیلم Eternal (جاودانگان) بوده‌ایم. و همچنین سانسور شدن صحنه‌های مشمئز کننده‌ی Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore. حال در جدیدترین اقدام شاهد ممنوعیت پخش دکتر استرنج 2 هستیم. اقدامات اینچنینی از این جهت حائز اهمیت هستند که انزجار مردم از این گروه‌های ضد اخلاقی را به نمایش می‌گذارند. گروه‌هایی که قصد دارند اخلاقیات را به لجن بکشانند و هیچ حد و مرزی نمی‌شناسند. درست است که کشورهای غربی به دلیل سیاست‌های کنترل جمعیتی و منافع شخصی سخت در حال حمایت از این جریانات معلوم الحال هستند، ولی تا زمانی که اخلاقیات در سایر نقاط در اولویت قرار داشته باشد، ره به جایی نخواهند برد.

در حال حاضر نمایش و تبلیغات آثار کثیف LGBT (الی تمام حروف لاتین) در کشورهای چین، روسیه و حاشيه‌ی خلیج فارس ممنوع است. به عبارتی شرکت‌های مربوطه از بازار تقریباً 2 میلیارد نفری به صورت قانونی محروم هستند. چین بزرگ‌ترین بازار سینمایی جهان را در اختیار دارد، همین که این کشور آثار چندش‌آور و ضداخلاقی LGBT را تحریم کند ضربه‌ی بزرگی خواهد بود. اکثر شرکت‌های سینمایی در قبال قوانین چین سر خم می‌کنند و نسخه‌ی اصلاح شده‌ی فیلم‌ها را برای این بازار آماده می‌سازند.

نوشتار مرتبط:  تاریخ پخش فیلم‌های سینمایی 2022 

نظر شما در خصوص شدت یافتن این جریان کثیف در رسانه‌های سرگرمی چیست؟ راه مقابله با این جریانات ضد اخلاقی را چه می‌دانید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید. و عضو گروه تلگرامی کاربران ساویس‌گیم شوید تا با حرفه‌ای‌ها در ارتباط باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها