خداحافظی غم‌انگیز بروس ویلیس با دنیای بازیگری

خداحافظی غم‌انگیز بروس ویلیس با دنیای بازیگری

به گزارش ساویس‌گیم، بازیگر ستاره‌ی فیلم‌های اکشن بروس ویلیس از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. بروس که شهرت خود را از دهه‌ی 80 میلادی و با بازی در مجموعه‌ی تلویزیونی Moonlighting و درخشش در ابرفرانچایز  «جان سخت» یدک می‌کشد، به دلیل بیماری عصبی عدم قدرت تکلم با بازیگری خداحافظی کرد.

بیماری عدم قدرت تکلم فرد بیمار را از تکلم درست و درک صحبت دیگران عاجز می‌کند. دختر بروس ویلیس اطلاعیه‌ی خداحافظی و وضعیت بیماری پدرش را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. در قسمتی از این اطلاعیه آمده: «بروس ارزش فراوانی برای کارنامه‌ی هنری و طرفداران خود قائل است، و برای همین تصمیم گرفته این موضوع را با طرفداران عزیزش به اشتراک بگذارد. چرا که متقابلاً برای طرفدارانش احترام قائل است و می‌بایست آن‌ها را از این تصمیم و چرایی آن مطلع می‌ساخت.»

بروس ویلیس جان سخت

بروس ویلیس همیشه یک تکه کلام داشت: «زندگیش کن، زندگی ادامه داره. ما هم به عنوان خانواده‌ی وی قصد داریم همین کار را انجام دهیم.»

بروس ویلیس با بیش از 140 حضور در فیلم‌های سینمایی و دریافت جوایز متعدد در قلب و ذهن مردم باقی خواهند ماند. وی با ایفای نقش در آثار متنوع نشان داد که ستاره‌ی اکشن هیچ محدودیتی ندارد. ما در ساویس‌گیم برای این بازیگر بزرگ و خاطره‌ساز آرزوی بهترین‌ها را داریم. و امیدواریم در کنار خانواده اوقات خوشی را در پیش داشته باشد.

خداحافظی غم‌انگیز بروس ویلیس با دنیای بازیگری

نظر شما در خصوص خداحافظی غم‌انگیز بروس ویلیس با دنیای بازیگری چیست دوستان؟ کدام یک از آثار این هنرمند را بیش‌تر دوست دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها